recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE40NU71 ændre kanalnummer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE40NU71 ændre kanalnummer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE40NU71 ændre kanalnummer
    Sendt: 27-Oktober-2018 kl. 05:32
Jeg samlede sådan et nyt lille soveværelsestv op i går og er løbet ind i noget som jeg håber blot er en fejl 40.

Jeg har Stofa kabeltv og kan det passe at man ikke kan redigere kanalnumrene på de digitale kanaler?

Jeg kan slette kanaler, lave favoritlister men ikke ændre numrene så TV2 = 2, TV3 = 3 etc.

Jeg troede det var et problem som hørte fortiden til....
.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2018 kl. 10:36

 Når der kan laves favoritliste, så kan kanaler også ligges ind i ønsket rækkefølge, har selv Samsung, dog en ældre model, det er dog nemmere at lave en omnummering af kanalerne. Det gøres på mit ved at gå ind i Smart Hub, vælg punktet kanaler og så kanal sortering.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Når der kan laves favoritliste, så kan kanaler også ligges ind i ønsket rækkefølge, har selv Samsung, dog en ældre model, det er dog nemmere at lave en omnummering af kanalerne. Det gøres på mit ved at gå ind i Smart Hub, vælg punktet kanaler og så kanal sortering.

Jeg kunne også på mit ældre Samsung TV.

Men funktionen er tilsyneladende ikke tilgængelig.  I manualen er der et billede som viser hvordan man gør. Men når jeg går ind under samme menupunkt så mangler funktionen til at omnummerere. Der står også i manualen at dette muligvis ikke er muligt i udvalgte geografier.

Nå men TV'et ryger tilbage.


.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2018 kl. 09:19
Jeg mener der er et sted, hvor man skal angive at man gerne vil ændre nr.

Men ellers ring til Samsung, de kan overtage dit TV og vise, hvordan det gøres.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu