recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner med god ANC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefoner med god ANC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 08:06
Pludselig opdager jeg jo, at de Sony ikke har en "ekstern" mikrofon som på mine Jabra: https://www.jabra.dk/business/office-headsets/jabra-evolve/jabra-evolve-80

Kan man derfor forvente samme samtalekvalitet? Jeg er med på, at de sikkert vil være forrygende at bruge til at lytte med. Men jeg skal bruge dem til tovejskommunikation :) 

Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af sbndk sbndk skrev:

Pludselig opdager jeg jo, at de Sony ikke har en "ekstern" mikrofon som på mine Jabra: https://www.jabra.dk/business/office-headsets/jabra-evolve/jabra-evolve-80

Kan man derfor forvente samme samtalekvalitet? Jeg er med på, at de sikkert vil være forrygende at bruge til at lytte med. Men jeg skal bruge dem til tovejskommunikation :) 

Sakset fra en anmeldelse på mobilsiden.dk:
"Mikrofonen i WH-1000XM3 er også lige som den skal være. Jeg har endnu ikke oplevet, at folk jeg talte med ikke kunne høre mig. Selv når jeg har stået på en togstation, og S-toget har buldret forbi, har vedkommende i den anden ende kun kunne høre mig."

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af sbndk sbndk skrev:

Pludselig opdager jeg jo, at de Sony ikke har en "ekstern" mikrofon som på mine Jabra: https://www.jabra.dk/business/office-headsets/jabra-evolve/jabra-evolve-80

Kan man derfor forvente samme samtalekvalitet? Jeg er med på, at de sikkert vil være forrygende at bruge til at lytte med. Men jeg skal bruge dem til tovejskommunikation :) 

Sakset fra en anmeldelse på mobilsiden.dk:
"Mikrofonen i WH-1000XM3 er også lige som den skal være. Jeg har endnu ikke oplevet, at folk jeg talte med ikke kunne høre mig. Selv når jeg har stået på en togstation, og S-toget har buldret forbi, har vedkommende i den anden ende kun kunne høre mig."


Det lyder beroligende. Jeg er nemlig virkelig, virkelig tilfreds med selve samtalekvaliteten i mine Jabra, så den ville jeg helst ikke undvære i jagten på mere støddæmpning :) 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Lappe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lappe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 12:37
Hvad med BeoPlay H9i? Nogen der har sammenlignet dem med Bose og Sonys?
Til top
Lappe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lappe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 16:51
Slet ingen?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 16:54
Pas, mine 3M Peltor WS5, er skide gode til at undertrykke udefra kommende lyde.....Smile


Klaus


Redigeret af KlausDM - 08-November-2018 kl. 16:55
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af Lappe Lappe skrev:

Hvad med BeoPlay H9i? Nogen der har sammenlignet dem med Bose og Sonys?
Sammenlignet med hvad? Sonys ANC er pt testet til markedets bedste system, og skal hilse og sige, at det er et par fede lyttebøffer. 
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 19:49
Jeg købte B&O earphones for et par år siden
Der var støjreduktionen så ineffektiv, at der næsten ikke var forskel - men måske er det bedre på H9i
Gå efter Sony eller Bose, men Sony har den bedste lydkvalitet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2018 kl. 19:58
Jeg har B&O H9i, men når det gælder ANC delen så er Sony foran. Til gengæld er B&O mere behagelig at have på.

Men hvis lyd er #1 så nap Sony 1000M3

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af Lappe Lappe skrev:

Hvad med BeoPlay H9i? Nogen der har sammenlignet dem med Bose og Sonys?

Jeg har Beoplay H9i - bruger dem i træningscenter - 
Lyden er fantastisk og ANC virker meget fint i min verden, for der er en del støj i sådan et center.

Min gamle Beoplay H9 gjorde det ikke super godt på ANC, den gjorde ofte der var lidt mekanisk støj i baggrunden.

H9i er klart det bedste jeg har prøvet 
Skal jeg findet et minus, så sidder de ikke 100% stabilt ved øvelser til træning, men de klare det ganske fint.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu