recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefoner med god ANC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefoner med god ANC

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedtelefoner med god ANC
    Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 11:23
Hej

Jeg lider desværre af nedsat hørelse hvorved jeg nyder stor glæde af mit nuværende sæt Jabra Evolve 80 Stereo med en - synes jeg - ganske velfungerende støjreduktion. Nu vil skæbnen, at vi skal proppes cirka dobbelt så mange ind på vores kontor og derfor kigger jeg mig lidt om efter et sæt hovedtelefoner med ENDNU højere støjreduktion. Jeg er så faldet over Bose QC 35 II, som får rigtig flotte ord med på vejen omkring en god støjreduktion. 

Men skulle der være nogen, der har praktisk erfaring med begge sæt og kan fortælle lidt om opgraderingen er pengene værd? Ja, jeg ved godt, at hørelsen ikke kan gøres op i penge :) 

Trådløst er ikke som sådan et krav. De bruges alligevel altid i umiddelbar nærhed af PC. 

På forhånd tak :) 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 14:57
har evolve 75 så kender dem
har et par Sony  salg som har bedre støjreduktion du kan købe:) Sende PB hvid det interresse 
Hvis pris er ligegyldig skal man over i den nye 

Sony WH-1000XM3 Wireless

 
 
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 15:13
Jeg har godt læst om og kigget på de Sony også - og de skulle OGSÅ få gode ord med omkring deres ANC. Men hvad jeg umiddelbart læser mig frem til i diverse test, så er de Bose det ypperste indenfor ANC og derfor går min umiddelbare interesse primært, i hvert fald i første omgang, på dem. Korriger mig gerne, hvis jeg tager fejl :) 

Jeg sender lige en PB. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Online
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af sbndk sbndk skrev:

Jeg har godt læst om og kigget på de Sony også - og de skulle OGSÅ få gode ord med omkring deres ANC. Men hvad jeg umiddelbart læser mig frem til i diverse test, så er de Bose det ypperste indenfor ANC og derfor går min umiddelbare interesse primært, i hvert fald i første omgang, på dem. Korriger mig gerne, hvis jeg tager fejl :) 

Jeg sender lige en PB. 
Der findes dog tests der viser, at Sony pt har bedste NC.


Redigeret af JeTex - 30-Oktober-2018 kl. 15:23
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 15:24
Det virker til, at I begge har ret - så kommer de Sony lige med i overvejelserne også :) 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 18:13
Jeg har selv QC 35 II, og var ude og prøve Sonys XM3 og jeg må sige at de virker klart bedre i den korte test jeg havde mulighed for. De skal bestemt med på listen og mulige emner.
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Jeg har selv QC 35 II, og var ude og prøve Sonys XM3 og jeg må sige at de virker klart bedre i den korte test jeg havde mulighed for. De skal bestemt med på listen og mulige emner.

Spændende - bedre = bedre støjdæmpning? 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 20:35
Ja, det var støjdæmpningen der var bedre. Det skal siges at det ikke var en rigtig A-B test, da jeg ikke havde Bose med da jeg prøvede Sonys
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 20:47
Sony WH-1000XM3 er bedre end BOSE QC serien. Jeg har begge dele, og Sony har overhalet Bose på ANC med netop den model.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 21:14
Bose QuietComfort 20 er de bedste earphones, jeg har haft
God kombination af lydkvalitet og støjreduktion
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
nazmdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nazmdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Sony WH-1000XM3 er bedre end BOSE QC serien. Jeg har begge dele, og Sony har overhalet Bose på ANC med netop den model.

Helt enig, det virker bare sindsygt godt. Kan klart anbefale det.
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 07:55
De Sony lyder virkelig interessante især grundet ANC. De er hermed kommet øverst på listen. 

Er der nogen, der kan sige lidt om siddekomforten på hovedet også? 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu