|
Hjælp til surround sound. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jalocin51 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2018 Sted: mørkøv Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2018 kl. 19:30 |
Hej - jeg skal til at købe et ny lyd. (receiver + højtalere)
Jeg tænker der umiddelbart skal være et 5.1 system da rummet det skal være i ikke er det største. Men hvis nogle af jer tænker at 7.1 er et bedre valg så er det helt fint. Med hensyn til Receiveren så må den gerne kunne betjenes uden man har en phD fra DTU. Med hensyn til budget så tænker jeg 20-25.000 kr. Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig. Nicolaj
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med 5.1.2, jeg har set at atmos højtaler der står på front højtalerne ikke koster det vilde..
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
jalocin51 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2018 Sted: mørkøv Status: Offline Point: 3 |
Det havde jeg slet ikke tænkt på. Men jo det lyder ret fedt. Hvilke elementer ville passe til mit budget. Er slet ikke en nørd på lydområdet.
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |