recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phono/RCA switch med remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Phono/RCA switch med remote

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boficdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-November-2018
Sted: Skovlunde
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boficdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Phono/RCA switch med remote
    Sendt: 09-November-2018 kl. 13:49
Hej

Jeg har en enhed med kun én AUX indgang og jeg vil gerne bruge den til både TV lyd samt mit sonos anlæg. Jeg vil defor spørge om der er nogle der kender til en switch med remote så man kan skifte mellem de to. Jeg vil gerne have den kan styres med IR remote fordi jeg så ville kunne koble den til min Logitech harmony og så vil den indgå i de aktiviteter jeg har. Så når jeg ser TV så skifter boksen automatisk til TV udgangen og når jeg hører sonos så skifter den til SONOS udgangen. Håber det er forståeligt.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 16:15
Dog ret dyr:

Har ikke selv erfaringer med dette produkt!


Redigeret af jec - 09-November-2018 kl. 21:16
Til top
Boficdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-November-2018
Sted: Skovlunde
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boficdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2018 kl. 15:12
Hej

Ja det er slet ikke i den prisklasse jeg søger efter. Jeg tror heller ikke den der bliver solgt :-)

Men ellers tak. Hvis der er nogle der kender til et godt Kina produkt så er det fint med mig. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu