recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg vil have billigere UHD til Black Friday!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg vil have billigere UHD til Black Friday!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg vil have billigere UHD til Black Friday!
    Sendt: 18-November-2018 kl. 12:44
De er simpelthen for dyre , især de danske udgivelser uden danske undertekster (men dem nægter jeg alligevel at købe)
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 15:19
Spøjt tilfælde at du lige siger det, jeg vågnede netop op i morges og tænkte "Gad vidst hvad Jake synes om priser på film?" - Verden er mindre end man tror! Smile
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 15:32
Det er priserne til gengæld ikke! Hvis man vil ha dette format udbredt, skal det helt sikkert ned i pris. Ligesom BD efterhånden koster det samne som DVD, skal UHD også koste det samme. 

Mekanismen er såre enkel; jo billigere produkt, jo flere solgte enheder
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Mekanismen er såre enkel; jo billigere produkt, jo flere solgte enheder

Ja, men ikke nødvendigvis større profit for sælgerne...
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 20:00
Jeg forstår ikke at de fleste udgivelser absolut skal indeholde en UHD skive og en BD skive samt kode til en digital udgave. Kan de ikke lave en ‘slim’ edition med en uhd skive og intet andet?
.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Jeg forstår ikke at de fleste udgivelser absolut skal indeholde en UHD skive og en BD skive samt kode til en digital udgave. Kan de ikke lave en ‘slim’ edition med en uhd skive og intet andet?

Jeg har cirka 50 UHD skiver, og jeg tror ikke engang 10% af dem har koder. Det er i hvert fald ikke noget man ser meget til på de nordiske udgivelser. 

Det med den ekstra skive, det var jeg nu glad for ved de første 5-8 film jeg købte, fordi jeg endnu ikke havde en 4k afspiller, men vidste at jeg ville have det lidt senere hen, og derfor gerne ville begynde at købe mine film i 4K... men enig, det er mere eller mindre unødvendigt. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2018 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Mekanismen er såre enkel; jo billigere produkt, jo flere solgte enheder

Ja, men ikke nødvendigvis større profit for sælgerne...
Flere solgte enheder end der sælges nu, vil skabe større flow og mere profit
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2018 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Mekanismen er såre enkel; jo billigere produkt, jo flere solgte enheder


Ja, men ikke nødvendigvis større profit for sælgerne...

Flere solgte enheder end der sælges nu, vil skabe større flow og mere profit
Måske... - eller mindre profit.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu