recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl i nyeste watchOS?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl i nyeste watchOS?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fejl i nyeste watchOS?
    Sendt: 21-November-2018 kl. 11:00

Andre der oplever fejl i den nye version af watchOS? Jeg har opdateret til den nyeste version på mit Apple Watch Series 3, og har oplevet et par mærkelige fejl.

 

Den ene er min aktiveringslås. Den slår godt nok til, når jeg tager mit ur af, men jeg oplever nu, at når jeg tager uret på igen om morgenen, så skal jeg ikke trykke min 4 cifret kode, for at låse uret op igen. Det er som om, at uret bare låser sig selv om når jeg tager det på.

 

Den anden fejl er aktivitetsmåling eller hvad man skal kalde det. Jeg har på det sidste flere gange oplevet at mit ur kommer med en notifikation om at det er tid til at rejse sig i 1 minut og gå lidt rundt. Selvom jeg ignorerer dette, og bliver siddende, så kommer uret 1 minut efter og fortæller mig: ”Sådan du gjorde det” men jeg gjorde jo intet?

 

Begge ”fejl” er som sagt noget jeg har oplevet efter opdatering til nyeste watchOS. Andre der har haft lignende fejl, eller er mit ur defekt?

          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu