|
hdmi spilt |
Besvar |
Forfatter | |
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2018 kl. 04:50 |
jeg er i den situvation at jeg skal have fundet en hdmi splitter der kan sende 4k signal op i mit tv og lyden via hdmi ind i min lyngdorf 2170 . men jeg kan ikke finde nogle der kan det nogen der kender til sådan en jeg kan brug ?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Av cables
Av connection Har sikkert det du søger
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har dit tv ikke ARC?
|
|
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
jo men det er for at jeg vil køre lyden fra min shelde igennem min lyngdorf og så køre billlet dirigte over i tv når jeg ser 4k har kun 2k hdmi i min lyngdorf ;/
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1994 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv bestilt en:
http://www.smartooo.com/html/ProductCenter/HDMIMatrix/2018/1106/18.html https://www.amazon.de/gp/product/B07H25VVFV/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1 ….Faktisk den eneste 18Gbps HDMI 2.0 switch af den slags det lykkes mig at finde - alle de andre switche jeg faldt over var med lyd og billede samlet i ét og samme output. Det siges at selve switchen skulle virke fint, at fjernbetjeningen er noget crap, men at switchen heldigvis kan switche automatisk til senest aktiverede input. Så enten brug af den indbyggede autoswitch eller en lærenem universalfjenbetjening og man skulle være kørende i forhold til at genbruge recievere uden HDMI 2.0 - Selv hvis man skal splitte 4 forskellige sources. Redigeret af TBC1 - 28-November-2018 kl. 12:49 |
|
mikkelfrost
Funktioner
Tak(0)
|
superrrrr :) 1000 tak bestilt :) made my day
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |