recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" med youSee app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

32" med youSee app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 32" med youSee app
    Sendt: 27-November-2018 kl. 13:32
Hej

Jeg er på udkig efter et rimeligt 32" tv til køkkenet og er faldet over disse:




Krav:
Rimelig godt billede og ok (hørbar) lyd, ved godt at det ikke er topmodeller nogen af dem.
youSee TV og film app, ville være super fint, vi har youSee boksen på tv'et i stuen.
Må gerne være "rimelig" flat, da det skal op og hænge på væggen.

Nogen I vil anbefale eller fremhæve af disse? 
Kører youSee app'en ok?
Andre 32" foreslag er også velkomne, prisleje, op til 3000kr.

På forhånd tak.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 16:22
det kan du jo selv finde ud af - hvis du ikke selv kan installere yousee app'en, så skal den være der fra start. Start med at kigge hos Yousee og se hvilke platforme de understøtter. Jeg ved at som udgangspunkt skal et samsung TV være baseret på deres Tizen platform hvis det skal være fra dem.
LG kunne jeg forestille SKAL have webos for at det kan installeres derpå. Philips ville jeg overhovedet ikke kigge på. Deres egen softwareplatform er ganske enkelt forfærdelig, med mindre det er baseret på Android TV.

Og så er det ellers bare at komme ud og kigge på billederne for at se hvilket et man synes bedst om.
Til top
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 20:31
Både Philips og Sony kræver at fjernsynet kører Android, og det gør det Philips faktisk. 

Det var bare om nogen havde noget godt eller skidt at sige om nogen af de tv...!
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 20:42
har selv et 2014 FHD philips (deres største ikke 4K TV) - og det er året før de begyndte på android. jeg har ikke haft en så dårlig brugerflade nogensinde før. - selve billedet er ganske fremragende, men menuer og alt andet er virkelig crap.

Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 09:47
Har det i mine to Sony TV med Android - virker okay, men er sku lidt langsom og stadig med begrænsning i appén  -  Har 2017 og 18 skærme, men ingen forskel i hastighed og begge i 85 serien
Til top
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 15:34
Jeps, men har Sony også Android i deres 32” skærme?

Så en Sony 32...753 i Bilka, med super fint billede, men det har vist ikke Android, kun nogle få faste apps.
Til top
pongolle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pongolle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2019 kl. 23:20
..
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2019 kl. 07:43
Køb et TV med godt billede og sæt en ChromeCast i TV'et, så kan du streame fra din mobil.

Jeg har et Philips i stuen med Android og et Samsung i soveværelset med Tizan og ingen af dem kører Yousee appen perfekt. Begge lider under langsomhed. Samsung virker perfekt på alle andre fronter. Philips med Android kører meget langsom i stort set alt.


Redigeret af PerW - 24-Januar-2019 kl. 07:43
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2019 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Køb et TV med godt billede og sæt en ChromeCast i TV'et, så kan du streame fra din mobil.



Man opnår fleksibilitet, men mister bekvemmeligheden ved at have en fysisk fjernbetjening.
Det er bare bøvlet med en telefon/tablet, hvor du skal låse den op, finde app, vælge funktionalitet mm.
Det at have en fysisk fjernbetjening - der er i du i gang med to tryk, tænd+vælg.
Det er selvfølgelig noget andet hvis du kobler en "assistent" på.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2019 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Køb et TV med godt billede og sæt en ChromeCast i TV'et, så kan du streame fra din mobil.



Man opnår fleksibilitet, men mister bekvemmeligheden ved at have en fysisk fjernbetjening.
Det er bare bøvlet med en telefon/tablet, hvor du skal låse den op, finde app, vælge funktionalitet mm.
Det at have en fysisk fjernbetjening - der er i du i gang med to tryk, tænd+vælg.
Det er selvfølgelig noget andet hvis du kobler en "assistent" på.

Heller det end det jeg har oplevet med Yousee Appen på Philips Android og Samsaung Tizen (TV i den billige ende. Det kan godt være at de dyrere TV har hurtigerer processor).
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2019 kl. 16:20
Husk at via app får man en væsentligt ringere kvalitet fremfor signalet fra DVB-c


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu