recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stemmestyring af musik til hele huset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stemmestyring af musik til hele huset?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jannikmariager Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jannikmariager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2018 kl. 06:12
Jeg har på fornemmelsen at nogle tror man skal stemmestyre homepod med iphone/ipad?
Det er altså ikke tilfældet, homepod har 6 mikrofoner og kan opfatte stemmen selv ved høj musik, tlf bruges slet ikke
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2018 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af jannikmariager jannikmariager skrev:

Jeg har på fornemmelsen at nogle tror man skal stemmestyre homepod med iphone/ipad?
Det er altså ikke tilfældet, homepod har 6 mikrofoner og kan opfatte stemmen selv ved høj musik, tlf bruges slet ikke
Det tror jeg nu ingen af os tror. Eller hvis det er mig du hentyder til, så tager du i hvert fald fejl. Jeg er godt klar over den sagtens kan lytte. Det jeg mener er, at det ikke er en god løsning sammen med et eksisterende anlæg. Det er sgu en dyr mikrofon at have til at stå i hjørnet, til at styre Airplay 2 på en Airport tilsluttet sit eksisterende stereo. Og så er det eneste alternativ er en telefon. Ingen af de løsninger er holdbare i min bog. Så indtil Apple kommer med en slags Homepod Mini, så har de ikke en ordentlig løsning til det OP søger.
Til top
itemplate Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-November-2007
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itemplate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 23:57
Takker og bukker for alle svarene. 

Jeg tror jeg starter med at købe en Google Home (mini?) og se hvad jeg kan strikke sammen. Jeg har allerede en Chromecast Audio liggende et eller andet sted. Hvis det funker så er der gode muligheder for julegave-tilbehør.

@madsklit: Kanon! Den mikrobølgeovn ryger på min egen ønskeliste :)

/Werner
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu