recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blade Runner UHD byttes til computerhjælp (8900)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blade Runner UHD byttes til computerhjælp (8900)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blade Runner UHD byttes til computerhjælp (8900)
    Sendt: 29-November-2018 kl. 10:06
Har fået nyt grafikkort, men kan ikke selv installere det Embarrassed
Blade Runner UHD med danske undertekster går til en venlig sjæl i/omkring Randers, der kan gøre det for mig

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 12:16
Der er muligvis sket meget siden jeg legede med pc for 10 år siden... men er det ikke bare at klikke det i, og så køre softwaren?

Redigeret af Martin Sjøstrand - 29-November-2018 kl. 12:16
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 12:56
Der er vist meget, der kan gå galt med kabler og stik
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
basillus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Maj-2014
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basillus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 13:08
Hej, det kan jeg, da godt gøreWink 
Går udfra, at din psu har de stik, der er nødvendigt til grafikkortet.
Jeg har tidligere hentet en gratis fodskammel ved digSmile
Er meget sent hjemme i dag, men har fri kl. 12 i morgen fredag, hvis det erWink

Mvh Flemming
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Der er vist meget, der kan gå galt med kabler og stik

Jeg er lige ved at sige, blankt nej. Det svarer næsten til at spørge "Kan nogen hjælpe med at skrue en pære i, jeg betaler gerne" 

Nu er det ikke fordi jeg ville lyde som sådan en overlegen idiot-nørd, der bare taler ned til dig, for jeg er slet slet ikke typen der selv kan smække en byg-selv-pc sammen, men jeg kan godt smide et grafikkort i. Der er seriøst INTET kompliceret i det. Det kan ikke sættes forkert i, alt er plug-and-play, og det tager 30 sekunder. 

Jeg er lige ved at sige man skal være uforskammet for at tage imod den UHD du tilbyder, for den smule LOL

Du kan se her, at det er sgu ikke mange trin han går igennem her Big smile

https://www.youtube.com/watch?v=vyNe0sSvifE


Redigeret af Martin Sjøstrand - 29-November-2018 kl. 13:41
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 13:51
Har en ekstremt veludviklet evne til at ødelægge skrøbelige ting
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2018 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Har en ekstremt veludviklet evne til at ødelægge skrøbelige ting

Det er også fair nok, og nu skal jeg heller ikke give ham der vil hjælpe dig, dårlig samvittighed ved at modtage din UHD film, selvom jeg skrev man næsten ikke kunne tage imod den, for den smule... han skal trods alt bruge tid på at komme og hjælpe dig.Min pointe var bare at det er ekstremt simpelt. Men du skal selvfølgelig ikke være bange for at du baldrer det hele selv LOL
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu