recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sound Blaster X-Fi blinker ved opstart?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sound Blaster X-Fi blinker ved opstart?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sound Blaster X-Fi blinker ved opstart?
    Sendt: 02-December-2018 kl. 08:25
Tog alle stikkene ud ved installation af nyt grafikkort
Nu blinker det eksterne Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro hver gang, jeg tænder PC'en
Så skal jeg røre ved USB-stikket, så holder det op med at blinke
Hvad kan det være?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Tog alle stikkene ud ved installation af nyt grafikkort
Nu blinker det eksterne Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro hver gang, jeg tænder PC'en
Så skal jeg røre ved USB-stikket, så holder det op med at blinke
Hvad kan det være?
hvad for et et grafikkort. Hvor stor er strøm forsyning, hvor for Sound blaster sit strøm fra? Og hvor mange usb ting har du i

Redigeret af T-Duck - 02-December-2018 kl. 09:21
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 09:30
Kunne se i din anden tråd du har fået et nyt NVIDIA i 2000 serien. Så er du sikker på din strømforsyning levere nok. Til dit lydkort
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 11:04
Det ser ud, at PSU'en er på 650 watt (der står noget med 650 på den, har lige tjekket)
RTX 2070 bruger kun 10 watt mere end mit gamle GTX 980, så det kan vel ikke være det
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 11:08
Et andet spørgsmål: Der står, at jeg skal opdatere grafikdriveren til version 416.94
Men jeg har en nyere version, så det er vel godt nok?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det ser ud, at PSU'en er på 650 watt (der står noget med 650 på den, har lige tjekket)
RTX 2070 bruger kun 10 watt mere end mit gamle GTX 980, så det kan vel ikke være det
så spørger jeg. Er den 80 certifikatet med brobze, Silverstone, guld eller Platinum. For hvis den ikke er det. Så det ikke garanteret. Den kan levere det. Da det lyder som strømmen den er gal med. Så det 10 watt mere kan godt give problemer. Så prøv at sæt det gamle i og se. Om det stadig sker. Og hvis det ikke sker. Så er er strømmen den er gal med. Men hvis der stadig sker. Så må du pille de enkelte ting ud. Og ser hvornår det stopper. Men jeg vil æde min gamle hat at det er din strømforsyning. Men igen hvad skal du bruge rtx kort til. Når Ray tracing kun give lave fps lige pt. Og battlefield 5 er det eneste spil lige nu der understøtter det. Ved godt der er flere på vej. Men at spille med så lav en fps. Er da ikke sjovt. Når det under 50 FPS
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 12:51
Nå... må jeg nu ikke købe nyt grafikkort for at køre Ultra på min 21:9 skærm med opløsningen 3440x1440...
Ray tracing er en eventuel bonus

Redigeret af jake51 - 02-December-2018 kl. 12:57
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nå... må jeg nu ikke købe nyt grafikkort for at køre Ultra på min 21:9 skærm med opløsningen 3440x1440...
Ray tracing er en eventuel bonus
jo det må du da. Men bonus kan man ikke kalde det endnu desværre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu