recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifi møbel med 4-5 hylder til ikea,jysk priser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hifi møbel med 4-5 hylder til ikea,jysk priser

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hifi møbel med 4-5 hylder til ikea,jysk priser
    Sendt: 03-December-2018 kl. 16:58
Har den her til mit hifi anlæg https://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90144730/ 

Prøver at google et hifi møbel eller hifi rack,stereorack for at finde noget i danmark til ikea,jysk priser som er højt med 4-5 hylder til en cdafspiler,pladespiller og forstærker. 

Det vil sige et møbel på f.eks 75-100 cm i højden og 4-5 plader af 45x45 cm sådan cirka, hvor den ene hylde gerne må være fri til min usb harddisk,diverse kabler,kasser,cder med mere 

Kender i nogen steder hvor man kan købe sådan et højt hifi møbel til ikea,jysk priser ?

Det er noget alle dem her 

https://www.amazon.co.uk/Hi-Fi-Podium-Slimline-Equipment-Support-Black/dp/B00CKLMV90/ref=sr_1_4?s=electronics&ie=UTF8&qid=1543848086&sr=1-4&keywords=hifi+rack 

Ok pris 
https://www.amazon.co.uk/Hi-Fi-Audio-Stand-Shelf-Clear/dp/B00TPN9LOY/ref=sr_1_14?s=electronics&ie=UTF8&qid=1543848377&sr=1-14&keywords=hifi+rack 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 17:04
Jeg ser med her
Mine penge skal gå til udstyr, ikke til pjat som dyre racks/TV-borde

Redigeret af jake51 - 04-December-2018 kl. 07:31
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 17:33
Skal jo have plads til det, det kan jo ikke så på gulvet eller noget ;-)
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 18:24
Spider rack har jeg været glad for.
Fåes brugt til 1000-1500 kr
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 18:38
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 21:40
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 22:08
Dem slags jeg linker til på amazon, kan man ikke få samme type i danmark?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 22:27
du skal jo være velkommen til at bruge lidt af din egen tid til at søge efter det. Men jeg må nok sige at hvis du tror du kan få den slags til under 1000,- her i DK, så er du alvorlig blåøjet.
du kan starte med forskellige møbelforretninger, og også kigge hos lyd/tv forhandlere, men personligt er det mange år siden jeg har set den slags til salg i DK. De var populære i 90'erne og delvist begyndelsen af 00'erne.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

du skal jo være velkommen til at bruge lidt af din egen tid til at søge efter det. Men jeg må nok sige at hvis du tror du kan få den slags til under 1000,- her i DK, så er du alvorlig blåøjet.
du kan starte med forskellige møbelforretninger, og også kigge hos lyd/tv forhandlere, men personligt er det mange år siden jeg har set den slags til salg i DK. De var populære i 90'erne og delvist begyndelsen af 00'erne.

Men de har dem jo netop på amazon.uk til under 100 pund incl fragt som er 837kr

Fordi jeg spørger er fordi jeg ikke har kunnet finde noget tilsvarende i danmark og deraf følgende kortere leveringstid hvis varen er på lager (jeg har f.eks stadig noget køb i usa black friday som ikke er kommet endnu) ej heller en reol,hylde af træ med 4-5 hylder til under 1000kr incl fragt (fragt fra ikea kan godt være dyrt).


Redigeret af gasolin - 03-December-2018 kl. 22:40
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 22:41
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Vil gerne ud i nogen til under 1000kr og gerne noget af dem der er på amazon.uk selv om de fleste ikke er lavet i træ, ville bare gerne have mulighed for at købe noget i danmark til samme priser og med hurtigere levering 

Dem her er noget af de få jeg har overvejet



Er det ikke bare at sende bud efter en? Eller de sender måske ikke racks til DK?

Jo

Men leveringstiden kan godt være lang, det ok noget tager 14 dag for en vare købt på siden wish eller længere tid hvis det er en billig vare fra kina,japan med fri fragt, men synes op til 9 dage er lidt for lang tid for en vare fra england og hvis den er på lager. (hvis nu man skal bruge det inden for få dage)

Havde et rigtig hifi rack fra target for ca 15 år siden, men aner ikke noget om nye hifi møbler,racks andet en jeg kan se prisen er f.eks under 100 pund incl fragt fra england og så ellers designet og om den passer i størrelsen (afstanden imellem hylderne og bredden,dybden).

Hvad bruger i selv?

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 23:23
du har ikke de samme momsafgifter som i england. AL import til DK er langt dyrere end hvis du køber direkte. Og ting der ER lavet i DK, koster meget mere fordi vi ikke kan lave nok volumen til at det rent faktisk bliver billigt. - Det er derfor du normalt skal sige US priser x 8-9 stykker for at få danske priser, og lidt det samme gælder engelske priser. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu