recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flatpanels login
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flatpanels login

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 22:29

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Vi er så flere der har problemet . . Ouch

Ja , jeg har stadig problemer. Nogen gange virker det , 10 min senere samme fejl..Et eller andet er der altså galt
MVH

100 % enig med hopgreve!

Oprindeligt skrevet af And.- And.- skrev:

Har i været inde på siden mellem kl. 3 i nat og 10.30 imorges ? Hvis ja, 100p cache, hvis nej, så må der umiddelbart være en fejl, men jeg kan på ingen måde fremprovokere den selv

Ja! Og Cache er slettet. Jeg får stadig det billede vist ovenfor.
Browseren er Chrome.

Må køre en system oprydning i weekenden.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 12:34
Hvis du laver en hard-refresh, så vil du se, at problemet ikke er der. Det er lokalt på din maskine, at problemet opstår. Du kan eventuelt overbevise dig selv ved at forsøge i et inkognito-vindue.

Redigeret af Torben Rasmussen - 04-December-2018 kl. 12:36
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 14:19
har slettet historik og genstartet, kan heller ikke logge ind på mobil .
på pc er det nu iorden


Redigeret af karula - 04-December-2018 kl. 14:21
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 14:44
Virker fint for mig med Chrome
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 12:24
Jeg fik samme re-direct i Chrome (http://plex.5o.dk:8181/).

Virker i IE og i Chrome efter nulstilling / clear cache. 

Men har det ramt bredt er der nok mange der ikke lige kommer ind. Man tænker ikke straks (som almindelig dødelig) at man skal cleare en cache.

Og den redirect virker sgu mistænksom. 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 12:39
Vores server hoster en række andre sites og fejlen skyldtes, at requests på FP.dk blev smidt videre i config-filerne på serveren pga. noget bøvl med SSL/HTTPS-certifikatet. Når først jeres browser har cachet den forkerte side, så er den svær at fikse i vores ende. Force-refresh burde dog også kunne rette det (CTRL+F5 i Chrome).

Redigeret af Torben Rasmussen - 05-December-2018 kl. 12:45
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 13:46
Det er svært for folk at force-refreshe når man med det samme bliver smidt videre til plex.5o.dk Wink


Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 14:38
Jeg klarede det på en af mine enheder.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af BehnReady BehnReady skrev:

Det er svært for folk at force-refreshe når man med det samme bliver smidt videre til plex.5o.dk Wink



Nemlig!

Jeg var dog heldig at få en Forum notifikation og den control-flashede jeg og nu virker det igen-
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 17:54
Jeg har slettet cache flere gange i Firefox. Kun hvis jeg går i developer mode og slår HTTP-cache fra får jeg lov til at komme ind.

Redigeret af Naiera - 10-December-2018 kl. 14:11
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 04:08


Redigeret af Naiera - 09-December-2018 kl. 04:09
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 06:29
Virker det stadig inke, Naiera?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu