recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung QLED 82Q6FN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung QLED 82Q6FN

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung QLED 82Q6FN
    Sendt: 03-December-2018 kl. 18:21
Har lige fået dette tv ind af døren. Jeg vil klart anbefale det til folk, som overvejer et stort tv. 82" er bare kanon og så har det faktisk et rigtig flot billed. Jeg kom fra et 5 år gammelt 60" Samsung plasma tv. Kæmpe opgradering. Ville da gerne have haft et oled tv, men så skulle jeg havde gået på kompromis med størrelsen og det ønskede jeg ikke...
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 18:27
Ingen trivl om 82” er wow.  

Imponerende størrelse
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Har lige fået dette tv ind af døren. Jeg vil klart anbefale det til folk, som overvejer et stort tv. 82" er bare kanon og så har det faktisk et rigtig flot billed. Jeg kom fra et 5 år gammelt 60" Samsung plasma tv. Kæmpe opgradering. Ville da gerne have haft et oled tv, men så skulle jeg havde gået på kompromis med størrelsen og det ønskede jeg ikke...

Stort tillykke med detTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu