recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Beolab 4 pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Beolab 4 pc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Beolab 4 pc
    Sendt: 06-December-2018 kl. 11:35
Jeg er flyttet, så fyldte huset med Sonos, så står og har følgende..


3 SÆT Beolab 4 PC (6 aktive højtalere) alle med sort frontstof.

1 sæt B&O højtaler stande

1 sæt rødt frontstof.  (til 2 højtalere)

Nogle der er interesseret?

alle er pæne og vedligeholdt, og fuldt funktionelle. har været brugt som aktive højtalere til TV, passer perfekt har man lige en headphone volumen styret udgang i sit tv. også fine som PC speakers. 
Til top
Kingse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2018
Sted: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 13:28
Alder på dem? Hvad tænker du selv af mp?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 21:13
Der er vist også 1-2 vægophæng sæt, et eller andet sted.

de er fra slutningen af min tid hos B&O så et skud i tågen er 7 måske 8 år, let brugte.... de 2 sæt har været i en hjemme biograf der har kørt måske 800 timer ifølge projektoren. og det andet sæt har været til stue pc´en...

det aner jeg ikke havde nok tænkt omkring 2k pr sæt. de går refurb med samme alder i en B&O butik for 4k, men der får man så reklamations ret med. 

det er jo PC udgaven, så det er med Line in istedet for Powerlink, så du skal have en volumen styret kilde.

alu fødderne går brugt for 1700kr så gætter på ca. 1000 for dem 

væg beslag og rødt frontstof (Sådan off rød) kan man handle lidt på. 

http://www.beoshop.co.uk/beolab4pc disse alle 3 sæt i sort, men som sagt så er der 1 sæt røde fronter som jeg har liggende, havde et sæt hvide, men dem byttede jeg til de røde, da de blev nussede bare af at stå. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu