recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: JVC X5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: JVC X5000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: JVC X5000
    Sendt: 06-December-2018 kl. 12:00
Hej venner

Jeg er potentiel køber til en JVC X5000/X5500 eller lignende. 

Så hvis du går og overvejer at købe en ny projektor, så er jeg måske aftager af din gamle ;)
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 12:03
Hvornår skal du bruge den. Jeg er 99,9% sikker på at jeg køber en af de nye JVC projektor så snart de lander i butikkerne. Det sker dog nok desværre først i feb. 

Min er dog en X7500. 
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 12:16
Hvis prisen er rigtig kan jeg godt vente, har lige hentet en midlertidig løsning igår :-)
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 12:17
Der er N5’ere på lager hos heimkinoraum i Hamburg,og så er den endda lidt billigere end i DK
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 21:41
Skal have en N7, så må vente lidt i endnu. 

Skriver en PM til dig når jeg har handlet, så må vi se om du har købt noget i mellemtiden :-)
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 21:52
Du må gerne sende en PM allerede nu med hvad du tænker den skal koste :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu