recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beholder dem...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beholder dem...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beholder dem...
    Sendt: 07-December-2018 kl. 08:39
Beholder de kære højttaler vinteren over Smile
Mvh Frank 


Redigeret af Frank13 - 09-December-2018 kl. 17:04
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2018 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Hej jeg har besluttet mig for at sælge mine kære højttaler. Det er et sæt Jblti10k i matsorte. Alle enheder er i super stand, kabinetterne er flotte, men har da et par ridser, men ikke nogen som springer i øjnene. Kan ses og høres i Snekkersten, som ligger op ad Helsingør, så er den geografiske placering på plads, hvis der skulle være nogen som fandt det interessant at give dem et lyt. Har en annonce på dba hvor der er billeder af dem, har ikke knækket koden på hvordan jeg lægger billeder op herinde. Det er Ikke et haste salg, men bud er selvfølgelig velkommende, men kun seriøse Smile
Min pris er 12.500,- for sættet....
Mvh Frank 
Mon ikke det er denne DBA annonce med billeder Smile :

Mvh. JørgenT
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2018 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Hej jeg har besluttet mig for at sælge mine kære højttaler. Det er et sæt Jblti10k i matsorte. Alle enheder er i super stand, kabinetterne er flotte, men har da et par ridser, men ikke nogen som springer i øjnene. Kan ses og høres i Snekkersten, som ligger op ad Helsingør, så er den geografiske placering på plads, hvis der skulle være nogen som fandt det interessant at give dem et lyt. Har en annonce på dba hvor der er billeder af dem, har ikke knækket koden på hvordan jeg lægger billeder op herinde. Det er Ikke et haste salg, men bud er selvfølgelig velkommende, men kun seriøse Smile
Min pris er 12.500,- for sættet....
Mvh Frank 
Mon ikke det er denne DBA annonce med billeder Smile :

Lige præcis, tak for hjælpen Smile
Mvh Frank 
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 23:51
Nå så skal de videre de dejlige 10K 'ere -- jeg kan se du har passet godt på dem  siden du købte dem af mig
De står snorlige 😁 super velholdte kvalitets højttalere,- 
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Nå så skal de videre de dejlige 10K 'ere -- jeg kan se du har passet godt på dem  siden du købte dem af mig
De står snorlige 😁 super velholdte kvalitets højttalere,- 
Ja de står lige så flotte som da jeg hentede dem hos dig Smile men nu må vi se om der er interesse nok for dem, ellers bliver de bare boende, de spiller jo skønt, det er bare mig som pludselig har fået et anfald af "nu skal der prøves noget nyt" 
Mvh Frank 
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Beholder de kære højttaler vinteren over Smile
Mvh Frank 
 

god beslutning Frank - det tog mig lang tid at komme mig over salget dengang, og selv om det kunne være lokkende at købe dem tilbage er jeg blevet rigtig godt tilfreds med mit bio setup jeg har i dag.
så jeg har ikke plads til dem mere 😁
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2018 kl. 08:18
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Beholder de kære højttaler vinteren over Smile
Mvh Frank 
 

god beslutning Frank - det tog mig lang tid at komme mig over salget dengang, og selv om det kunne være lokkende at købe dem tilbage er jeg blevet rigtig godt tilfreds med mit bio setup jeg har i dag.
så jeg har ikke plads til dem mere 😁
Med den tilgang du har til din hule, er jeg sikker på at du har fundet en værdig afløser for de to små som nu står i min stue 😁 Kan kun sige at det var en oplevelse af de store, at få en demo af dit setup, alle burde have sådan en "stue" 😁
Men indtil videre så bliver 10K'erne, konen vil Ikke af med dem, min datter vil købe dem når hun flytter hjemmefra...så nu må vi se Jørgen, der bliver åbenbart ikke noget salg hvis de to kramper skal hjælpe med at slæbe dem ud af huser 😉
Mvh Frank 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu