recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det der med julegaverne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det der med julegaverne

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Det der med julegaverne
    Sendt: 09-December-2018 kl. 11:51
Der plejer at være en tråd om julegave ønsker, men har ikke set en i år, derfor en ny.

Jeg er med på at det er luksus/first World problemer vi i dk sidder med når vi diskuterer nye gadgets eks på forum her og hvilke der er bedst og når vi når julen aner vi ikke engang hvad vi skal ønske os.

Nogen der har ønsket vi andre bare skal kende til - stort som småt.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 12:03
Det er nok meget godt i tråd med det du skriver, nemlig et urimligt luksus ønske. Alligevel så drømmer jeg om den her til jul, selvom den er dyr

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 13:09
Jeg er ikke så meget for jul. Måske fordi jeg i mine yngre dage fejrede de fleste juleaftener på vagt for Danmark, og senere for luftfarten. Så julen for mig er noget der helst skal overståes. Jeg bruger dog en ganske pæn sum til julegaver til familien. Lidt julehygge går jeg dog ikke af vejen for.

Jeg ønsker mig typisk ikke noget, for jeg køber de ting som jeg ønsker undervejs, og det gør mig til familiens sorte får når det drejer sig om julegave ønsker. Da det er mig der her i huset står for madlavningen, så får jeg som regel noget køkkenudstyr. Fint nok, hvis det er grej som jeg ikke lige har tænkt på.

Så..... jeg ønsker mig ikke nogetEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 15:21
Jeg ønsker mig et halstørklæde og en cykellås.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 16:24
Tastatur og mus. Nu må det være slut med kuglemus og nogle af tasterne på tastaturet er der ikke længere skrevet noget ovenpå. Sættet jeg har er vel også kun 15-17 år gammelt.

En frugtopsamler til æblerne i haven.

Og så et årsabonnement på Eisenbahn Kurier :-)


Klaus


Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 20:33
Dynaudio Music 3 eller 5. Men det er langt langt over hvad nogen i min familie giver for, inklusiv min kone.

Så det bliver ved ønsket.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2018 kl. 21:46
Køb, pak ind og skriv på kortet:

Til mig
Fra mig


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2018 kl. 06:25
Får ingen gaver og giver kun en 😉

Føler mig taget i rø.   Når alt er på tilbud efter jul.  Derfor er gaveræset afskaffet. 

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2018 kl. 08:26
Det der med "alt på tilbud efter jul", er et overstået kapitel.

Alt er på tilbud allerede inden jul. Vi var ude for at købe julegaver i weekenden, der var tilbud på alt muligt stort set alle steder.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2018 kl. 16:51
Jeg ønsker mig ét døgn i en verden uden krig, had og kriminalitet, men det er nok lettere at vinde i lotto uden at spille...
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2018 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Jeg ønsker mig ét døgn i en verden uden krig, had og kriminalitet, men det er nok lettere at vinde i lotto uden at spille...

Det tror jeg desværre at du har ret i, der sker mange besynderlige ting. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2018 kl. 20:21
Jeg ønsker mig en; lækker morgenkåbe og 4-5 timer ekstra i hvert døgn... 
MORE BASS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu