recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strøm til Sony DCR-PC3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strøm til Sony DCR-PC3

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2018 kl. 19:09
- jo, jeg kan bruge et hvilket som helst og har da også kigget kort i DBA, men synes alligevel det var nemmere at gå batteri/lader vejen.

- også jo. Der er dog en del bånd (10 tror jeg) og nu hvor jeg har fundet mine batterier, er det kun en lader jeg mangler. Men jeg tænker at den også dukker op. Så langt fra batterierne kan jeg vel ikke have gemt dem. Skulle man da tro Embarrassed
Mvh Maria
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2018 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af Maria Maria skrev:

- jo, jeg kan bruge et hvilket som helst og har da også kigget kort i DBA, men synes alligevel det var nemmere at gå batteri/lader vejen.

- også jo. Der er dog en del bånd (10 tror jeg) og nu hvor jeg har fundet mine batterier, er det kun en lader jeg mangler. Men jeg tænker at den også dukker op. Så langt fra batterierne kan jeg vel ikke have gemt dem. Skulle man da tro Embarrassed


Du må ha' en kasse stående et eller andet sted, indeholdende diverse forskellige kabler, ladere, computerdimser, medvidere.........

Mht. "csell's" forslag om at få det gjort professionelt, er der så ikke en Expert/Photocare-biks i nærheden af, hvor du bor? Mener, at de også kan gøre det...
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2018 kl. 22:22
Jeg har faktisk 2 kasser. De fleste ledninger og dimser endda påført hvad de hører til. Det må være noget jeg har gjort efter kabler og lader til kameraet forsvandt.

Jeg kan undersøge hvad det koster at få det overspillet professionelt, men jeg kan ikke forestille mig andet end at det er dyrere end en lader. Og så ved jeg ikke hvad der er hvor på båndende (i hvertfald ikke dem alle) og det er ikke alt jeg skal overspille, da jeg allerede har noget af det i forvejen.
Mvh Maria
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 02:53
Hej.

På eBay fandt jeg en der har et Sony DCR PC3 til salg. Det gode er at han viser en masse billeder.


Her kan man se hvordan den tilhørende lader ser ud. Der er også et billed af hvad jeg vil kalde en dummy batteri. Den der skal bruges til at forbinde laderen til camcorderen, hvis man bare vil bruge camcorderen uden batteri.

Jeg ved ikke om du kan finde nogle lignende?

Hilsen Carsten.

Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 09:12
Jo, forhåbentligt i min kælder, hvor den sikkert hygger sig sammen med laderen Wink

Tak for link Thumbs Up
Mvh Maria
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 15:31
Hvor gamle er dine batterier? Hvis dine Li-ion-batterier har ligget i en kasse og afladet i 10-15 år, tvivler jeg på at du får mange minutter ud af dem efter opladning - hvis de overhovedet KAN oplades.
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 15:56
Nå ja. Det er da deromkring.
Jeg prøver, ellers køber jeg nyt batteri også. Hvis altså ikke den der batterikabel dims dukker op også.
Mvh Maria
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2019 kl. 15:23
Opdatering:
Der blev købt lader og batteri hos subtel. Ved hjælp af disse fik jeg overført en del af mine bånd.
Tak for hjælp og råd.

ps. Det viste sig at et af mine batterier stadig kunne lades, så jeg derfor kunne skifte mellem to. Helt perfekt. Ikke så perfekt som at sætte den til strøm, men det fungerede. Nu skulle det så ikke undrer  mig at resten af mit gear dukker op ;)
Mvh Maria
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu