recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 18 Opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 18 Opsætning

 Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:30


Mine højtalere spiller fint fra tv'et, men kan ikke skrue op eller ned - min forhandler sagde at jeg skulle have en Connection Hub til mit TV sådan at der ikke er lyd forsinkelse eller at højtaleren siger en vis klik lyd når højtalerne tændes. 



Men jeg skal også bruge connection hub for at kunne bruge højtalerne sammen med et IKKE B&O tv. 

Mit fjernsyn er LG 55'' 4k . 

Ligenu er mit problem bare at få tilsluttet Connection Hubben rigtigt. For når jeg har sat den til og koder min LG fjernbetjening som der står i manualen, sker der ingenting når jeg prøver at skrue op eller ned. Højtalerne står bare på MAX volumen, så kan ikke engang prøve mig frem, da lyden er så høj at jeg er bange for at ødelægge højtalerne. 


Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af SuperbrugereN SuperbrugereN skrev:



Mine højtalere spiller fint fra tv'et, men kan ikke skrue op eller ned - min forhandler sagde at jeg skulle have en Connection Hub til mit TV sådan at der ikke er lyd forsinkelse eller at højtaleren siger en vis klik lyd når højtalerne tændes. 



Men jeg skal også bruge connection hub for at kunne bruge højtalerne sammen med et IKKE B&O tv. 

Mit fjernsyn er LG 55'' 4k . 

Ligenu er mit problem bare at få tilsluttet Connection Hubben rigtigt. For når jeg har sat den til og koder min LG fjernbetjening som der står i manualen, sker der ingenting når jeg prøver at skrue op eller ned. Højtalerne står bare på MAX volumen, så kan ikke engang prøve mig frem, da lyden er så høj at jeg er bange for at ødelægge højtalerne. 



Okay men er din lg fjernbetjening ikke bluetooth? Hvis ja, så virker det ikke til en hub
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:39
Fjernbetjeningen er ikke bluetooth. Det er en ganske alm. LG fjernbetjening. 

Connection hubben viser det helt rigtige, efter manualen, men højtalerne vil ikke skrue ned, hmmm


Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:40
Okay som sagt er hub noget møg. Bange for at du skulle have købt en core.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:45


Det du siger er at Beosound Core virker fuldstændig magentil Beoplay Hub?

Det var bare ikke det min forhandler sagde. 

Han sagde at jeg skulle have HUB for at højtalerne kunne spille med mit tv, samt virke med fjernbetjeningen. 

Han sagde også at hvis jeg skulle streame fra telefonen skulle jeg ''også'' bruge Beo Coren eller en alm. Chromecast. 
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:52
Designet er ens, men tilslutnings mulighederne er ikke.

Ved coren kan du enten bruge Line in mini Jack eller optisk kabel fra dit lg tv og så evt købe enssence Remote som du var inde på før og så styre coren med den.

Jeg er bare ærlig, hvis det stadig giver dog problemer så kontakt din forhandler.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:54
Alle de hub vi har monteret med lg tv, har ikke givet andet end problemer. Men har valgt en essence - da den stadig var i sortiment, eller en core virkede det.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 21:58

Så hvis jeg fjerner Hubben og tilslutter en Core istedet for, så kan jeg bruge min egen LG fjernbetjening? Og højtalerne tænder også automatisk når jeg tænder fjernsynet? Og der vil ikke være forsinkelser på lyden?


Redigeret af SuperbrugereN - 15-December-2018 kl. 22:01
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af SuperbrugereN SuperbrugereN skrev:


Så hvis jeg fjerner Hubben og tilslutter en Core istedet for, så kan jeg bruge min egen LG fjernbetjening? Og højtalerne tænder også automatisk når jeg tænder fjernsynet? 

Nej du kan ikke bruge din egen fjernbetjening, du kan enten styre coren med en app eller en essence Remote.

Coren vil tænde når du aktivere den med en app eller Remote, er lidt usikker på om den vil tænde selv. Men den skulle gerne selv finde ud af, hvilket indgang den får signal på
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 22:03
Glemte lyd forsinkelsen, det kan indstilles i coren og det ville være helt i synk
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 22:05
Vi skal bruge højtalerne til fjernsynet, så jeg tænker ikke at Coren er det rigtige for os. 

Men tak for hjælpen i hvert fald.

Vi skal som sagt bruge højtalerne til vores LG fjernsyn. 
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 22:10
Det var så lidt. Held og lykke med at få det til at virke
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu