recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 18 Opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 18 Opsætning

 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 19:38
syns at jeg har hørt en fulg synge om, at det øje som der bliver snakket om skulle være udgået, da transmitteren også er udgået. 
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 19:42
Øjet hjælper ingenting hvis man ikke først får sørget for, at fjernbetjeningen opfører sig korrekt. Og så burde hub’en også virke.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 21:37

Tak for din super vejledning ! 

Jeg har desværre ikke haft tid til at prøve, da jeg valgte bare at pakke transmitter og hub ned i kassen igen efter jeg havde brugt 2 timer frem og tilbage med kablerne alt imens højtalerne spillede på max lydstyrke fordi jeg ikke kunne skrue ned.

Jeg er er tvivl hvorvidt jeg skal returnere Connection Hubben og købe RCV3000, Beosound Core og Essence remoten istedet ? 

Hvad synes du?
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 21:39
Det er ikke en Magic Remote, men en almindelig lg fjernbetjening med IR.
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 21:42
Hvorfor skulle transmitteren være udgået? 

Den skal man jo bruge til alle trådløse b&o højtalere hvis man vil slippe for ledningerne? 

Eller har jeg ikke forstået det endnu 😂
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 21:43

Hubben tager imod IR-koderne, og den reagere også på fjernbetjeningen, men den vil bare ikke skrue ned for lyden, selvom den reagere når jeg trykker. Når jeg trykker for volumen op eller ned, viser den bare et sort kryds i højreside af fjernsynet, hvor den normalt viser lydstyrken istedet
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af SuperbrugereN SuperbrugereN skrev:

Hvorfor skulle transmitteren være udgået? 

Den skal man jo bruge til alle trådløse b&o højtalere hvis man vil slippe for ledningerne? 

Eller har jeg ikke forstået det endnu 😂

Simpel, mange køber B&O tv hvor den er indbygget og derved man kobler højttalerne til fjernsynet, så der udvikles ikke på transmitteren mere og udgår.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 22:09

Hvad så med alle dem som mig, der ikke ønsker at bruge b&o fjernsyn med ingen ledninger? 😉

Nå, tilbage til emnet 😊



Redigeret af SuperbrugereN - 16-December-2018 kl. 22:09
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af SuperbrugereN SuperbrugereN skrev:


Hvad så med alle dem som mig, der ikke ønsker at bruge b&o fjernsyn med ingen ledninger? 😉

Nå, tilbage til emnet 😊


Jah nu arbejder jeg ikke for B&O i Struer, så den del kan jeg ikke svare på eller stå til regnskab for.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 22:23

Det er sku skarpt set Huntie!! 

Jeg må prøve at undersøge denne mulighed imorgen!

Kan du fortælle med om PL skal sidde i ind eller ud på hubben?
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af SuperbrugereN SuperbrugereN skrev:


Det er sku skarpt set Huntie!! 

Jeg må prøve at undersøge denne mulighed imorgen!

Kan du fortælle med om PL skal sidde i ind eller ud på hubben?


Art det spørger du ikke om, hvis det tilkobling imellem hubben og transmitteren, så skal den selvfølgelig sidde i PL ud på hubben.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
SuperbrugereN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2017
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperbrugereN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 22:29

Beklager jeg ikke er så teknisk anlagt Vilstrup.

Jeg arbejder hverkeb i en B&O forretning eller er teknisk anlagt.

Derfor jeg spørger på dette forum.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu