recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svært at vælge Indbygningshøjttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svært at vælge Indbygningshøjttalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Svært at vælge Indbygningshøjttalere
    Sendt: 14-December-2018 kl. 21:21
Halløj og glædelig jul

Jeg er ved at kigge efter Indbygningshøjttalere med nogenlunde WAF, men synes det er sværst at finde test af disse. Jeg har fundet disse som ser fine ud men er de noget værd?


Nogle der har nogle andre forlag evt?

Mvh
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 08:26
Helt enig, overvejer selv noget Atmos - og i den forbindelse hifiklubbens dali e-60

Om den er bedre eller dårligere end så mange andre har jeg dog svært ved at gennemskue...
Til top
Mölski Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Oktober-2012
Sted: Nykøbing F
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mölski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 11:16
Endte i med at købe? 
Jeg overvejer selv at købe et sæt Atmos højtalere som jeg vil bygge i en kasse. Lige nu står valget på ovenstående ict7 men vil meget gerne høre erfaringer? :)

Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 11:40
Hej

Jeg har købt dem men de er ikke installeret endnu. 
Der går nok lige et par måneder endnu, inden de er klar til drift. Jeg købte 4 til mit nye køkken, så vidt jeg kunne læse var det ikke nødvendigt med en backbox så det har de ikke fået.

Mvh
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
riis77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2006
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér riis77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 11:15
Hej, hvad blev resutatet?? Søger selv erfaring/test af indbygningshøjtalere. Tak
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu