|
Alexa & Dansk Radio (P6 Beat) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndersK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2018 kl. 22:56 |
Halløj Folkens!
Jeg har fået Alexa op og kører på sonos'en i køkkenet og er ovenud tilfreds med stemmestyringen mens jeg står med hænderne i maden. Dog har jeg store problemer med at få hende til at afspille danske radiokanaler. Specifikt tænker jeg på P6 og P4. Jeg har snart prøvet alle mulige kombinationer, men det er ikke lykkedes mig endnu :( Nogen tips og tricks derude? Det ville virkelig sætte prikken over i'et :) |
|
![]() |
|
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har vel Tune-In? Du kan også sige, "Alexa, play radio". Så spiller hun den radio-kanal, du lyttede til sidst.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
Doctor?!
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 986 |
Doctor = Dr, på engelsk.
|
|
![]() |
|
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Ja. Desværre tror Alexa, at "DR" står for "Doctor", når det kommer til DR's radiokanaler.
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
![]() |
|
![]() |
|
AndersK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Hahaha, tak for det.
Jeg kan ikke få det til at virke med tune-in radio men med myTuner radio virker Doctor P6 Beat fint. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |