recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger konsulent til Ubiquiti netværk i Kbh
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger konsulent til Ubiquiti netværk i Kbh

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Filiongongong Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2018
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Filiongongong Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger konsulent til Ubiquiti netværk i Kbh
    Sendt: 15-December-2018 kl. 12:10
Hej, jeg er ved at planlægge nyt netværk for et større hus i 4 plan og har lagt mig fast på Ubiquiti. Huset er ved at blive renoveret hvorfor jeg ikke selv kan gå rundt og måle om de APs jeg overvejer er gode nok, og der er masser af massive mure i mursten som gør det svært at gennemskue både antal og type APs til et 5GHz netværk.

Så jeg vil egentligt gerne have en professionel til at hjælpe med at designe netværket så der er solid dækning uden at det bliver en overkill løsning. Der bliver trukket nye kabler i huset som der er behov. 

Hvem kan anbefales til en sådan opgave?

Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 13:03
Hvis du er på Facebook, vil jeg anbefale denne gruppe: https://www.facebook.com/groups/ubiquiti.danmark/

Der er en del, som arbejder med Ubiquiti professionelt.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 12:34
Tillykke med dit valg. Jeg tror du bliver glad for det. Hvis du kan nøjes med mindre end et professionelt design, så upload en tegning af dit hus og de forskellige etager. Så er jeg sikker på at der også er mange herinde som gerne vil gøre hvad de kan for at hjælpe dig på vej.
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu