|
Bose QuietComfort 35 ii vs Sony wh-x1000m3 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
darkdevil
Bruger Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-December-2018 kl. 11:34 |
hej
Jeg er på udkig efter de bedste og mest holdbare Anc hovedtelefoner og har fundet frem til at Bose QuietComfort 35ii og Sony xm-x1000m3 er dem der passer bedst til mit hovede og øre. Nogen som har nogle erfaringer de vil dele? Jeg vil bruge dem til dels musik og så anc til at sove, da jeg er meget lydfølsom. Har læst en del tests som påpeger at Sony er markant bedre på både lyd og anc fronten. Hvad siger I? /Kim
Redigeret af darkdevil - 22-December-2018 kl. 16:35 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
ville nok ikke anvende nogen af dem, hvis du er lysfølsom! (som du har skrevet) - gå på youtube og søg på jimsreviewroom - han har lige lavet en test af dem begge sammen med de nye surface headphones hvor han blandt andet tester ANC på dem alle.
|
|
darkdevil
Funktioner
Tak(0)
|
Stavefejl. Der skulle lydfølsom
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de mest er til søvn ville jeg købe dem her: https://www.av-connection.dk/?PNo=BOSE-NMSB-WH
Du kan nok ikke sove ordentligt med hørebøffer Redigeret af jake51 - 22-December-2018 kl. 16:59 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
darkdevil
Funktioner
Tak(0)
|
Ville gerne have jeg kunne bruge dem til andet end søvn og også til mit eget musik.
Og har fundet ud af at Sony og bose passer bedst til mit hovede og ører. Så derfor går det lidt på om folk har erfaringer med nogen af dem
|
|
nazmdk
Ny bruger Oprettet: 05-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er helt sikker på Sonyén
Jeg synes den sidder bedre på mit hoved og så synes jeg lydoplevelsen bare er det mere lækkert. IKke fordi Bose QC35 er dårlig men Sony har imo virkelig skruet et lækkert produkt sammen.
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige købt Sony modellen, og må sige, at de er yderst behagelige at have på. De har lige været i brug, på flyvetur til Gran Canaria, hvor de bruges fem timer i streg. Disse fem timer giver ikke træthed, ømme ører osv., men en utrolig dejlig ro, hvor flystøjen er reduceret til nærmest ingenting (uden musik eller lign.). Når der lyttes til musik osv, høres der ingen støj fra flyet, så en meget effektiv dæmpning.
De spiller også fremragende, når musik og downloadet Netflix skal gengives. Samtidig er der en lækker betjening, alt efter om højre eller venstre højttaler berøres ( virker ved BT, med kabel er betjeningen lidt anderledes ). Jeg er meget tilfreds med disse Sony hovedtelefoner, og prisen på 2700kr alt taget i betragtning, en ganske ok pris.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
darkdevil
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt. Tak for input.
Bliver mere og mere sikker på at Sony er vejen frem
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glem alt om så store hørebøffer til søvn. gå den her vej i stedet - og markant billigere https://www.alpinehearingprotection.com/earplugs/
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg har begge to, og må indrømme at Sony'en slår Bose. Det gør den på flere parametre. Bedre lyd og kanon meget bedre batteritid. For nogle har Sony'en for meget bas, og det må man så justere, men når du ønsker at sammenligne netop de to, så ville jeg vælge Sony M3 hele vejen. De er også meget behagelige at gå med.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se denne her video - Jeg er 100% enig med ham:
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
A.M.
Bruger Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
I glemmer bare lige at puderne ikke kan udskiftes på Sony 1000X. Det kan de på QC35. Desuden kan du tilslutte 2 enheder til QC35 uden bøvl. Min erfaring er også at QC35 kan holde til flere "tæsk" uden at det mærkbart kan spottes. Noget jeg har værdsat en del, da mine headphones ofte benyttes under transport samtidig med at jeg ofte skifter mellem enheder.
Bose er også gode til at rette bugs og implementere features via firmware. Noget jeg manglede at se fra Sony, da jeg ejede 1000X.
Sony vinder på lyd og de har (efter 3 forsøg) formået at lave en bedre ANC, men Bose er ikke langt efter, IMO. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |