recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bose QuietComfort 35 ii vs Sony wh-x1000m3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bose QuietComfort 35 ii vs Sony wh-x1000m3

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bose QuietComfort 35 ii vs Sony wh-x1000m3
    Sendt: 22-December-2018 kl. 11:34
hej

Jeg er på udkig efter de bedste og mest holdbare Anc hovedtelefoner og har fundet frem til at Bose QuietComfort 35ii og Sony xm-x1000m3 er dem der passer bedst til mit hovede og øre. 

Nogen som har nogle erfaringer de vil dele?
Jeg vil bruge dem til dels musik og så anc til at sove, da jeg er meget lydfølsom. 

Har læst en del tests som påpeger at Sony er markant bedre på både lyd og anc fronten. 

Hvad siger I?

/Kim


Redigeret af darkdevil - 22-December-2018 kl. 16:35
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 16:08
ville nok ikke anvende nogen af dem, hvis du er lysfølsom! (som du har skrevet) - gå på youtube og søg på jimsreviewroom - han har lige lavet en test af dem begge sammen med de nye surface headphones hvor han blandt andet tester ANC på dem alle.
Til top
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 16:36
Stavefejl. Der skulle lydfølsom
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 16:59
Hvis de mest er til søvn ville jeg købe dem her: https://www.av-connection.dk/?PNo=BOSE-NMSB-WH
Du kan nok ikke sove ordentligt med hørebøffer

Redigeret af jake51 - 22-December-2018 kl. 16:59
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 17:30
Ville gerne have jeg kunne bruge dem til andet end søvn og også til mit eget musik. 
Og har fundet ud af at Sony og bose passer bedst til mit hovede og ører. 
Så derfor går det lidt på om folk har erfaringer med nogen af dem
Til top
nazmdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nazmdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 18:28
Jeg er helt sikker på Sonyén

Jeg synes den sidder bedre på mit hoved og så synes jeg lydoplevelsen bare er det mere lækkert.
IKke fordi Bose QC35 er dårlig men Sony har imo virkelig skruet et lækkert produkt sammen.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 20:28
Jeg har lige købt Sony modellen, og må sige, at de er yderst behagelige at have på. De har lige været i brug, på flyvetur til Gran Canaria, hvor de bruges fem timer i streg. Disse fem timer giver ikke træthed, ømme ører osv., men en utrolig dejlig ro, hvor flystøjen er reduceret til nærmest ingenting (uden musik eller lign.). Når der lyttes til musik osv, høres der ingen støj fra flyet, så en meget effektiv dæmpning.
De spiller også fremragende, når musik og downloadet Netflix skal gengives. Samtidig er der en lækker betjening, alt efter om højre eller venstre højttaler berøres ( virker ved BT, med kabel er betjeningen lidt anderledes ).
Jeg er meget tilfreds med disse Sony hovedtelefoner, og prisen på 2700kr alt taget i betragtning, en ganske ok pris.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 20:41
Fedt. Tak for input. 
Bliver mere og mere sikker på at Sony er vejen frem
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2018 kl. 23:23
Glem alt om så store hørebøffer til søvn. gå den her vej i stedet - og markant billigere https://www.alpinehearingprotection.com/earplugs/
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2018 kl. 10:16
Hej.

Jeg har begge to, og må indrømme at Sony'en slår Bose. Det gør den på flere parametre. Bedre lyd og kanon meget bedre batteritid.

For nogle har Sony'en for meget bas, og det må man så justere, men når du ønsker at sammenligne netop de to, så ville jeg vælge Sony M3 hele vejen. De er også meget behagelige at gå med. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 12:25
Se denne her video - Jeg er 100% enig med ham:


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 17:28
I glemmer bare lige at puderne ikke kan udskiftes på Sony 1000X. Det kan de på QC35. Desuden kan du tilslutte 2 enheder til QC35 uden bøvl. Min erfaring er også at QC35 kan holde til flere "tæsk" uden at det mærkbart kan spottes. Noget jeg har værdsat en del, da mine headphones ofte benyttes under transport samtidig med at jeg ofte skifter mellem enheder. 

Bose er også gode til at rette bugs og implementere features via firmware. Noget jeg manglede at se fra Sony, da jeg ejede 1000X. 

Sony vinder på lyd og de har (efter 3 forsøg) formået at lave en bedre ANC, men Bose er ikke langt efter, IMO. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu