recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til net id på samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til net id på samsung

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2018 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af joern joern skrev:

I princippet er det vel ikke et problem, men jeg havde en forventning om at når jeg har bland selv, så har jeg kun de kanaler jeg har valgt. Med alle kanaler, så har jeg ca 200 kanaler der skal bladres igennem for at finde dem jeg har adgang til at se - ikke særlig smart
Yousee har det med at åbne for alle kanaler i en månedstid ved nye abonnementer.
Det kunne jo være der var folk der ikke kan undvære dem efterfølgende og bliver hængende på et dyrere abonnement.  Wink
Så de ekstra kanaler forsvinder på et tidspunkt.
Mvh. JørgenT
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2018 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af joern joern skrev:

I princippet er det vel ikke et problem, men jeg havde en forventning om at når jeg har bland selv, så har jeg kun de kanaler jeg har valgt. Med alle kanaler, så har jeg ca 200 kanaler der skal bladres igennem for at finde dem jeg har adgang til at se - ikke særlig smart
Jeg har samme udbyder, men har bare den lille pakke og der sender de også en liste på et par hundrede kanaler ind i tv'et som ikke kan ses plus en masse radio kanaler. Det er et oprydnings arbejde på ca. 10 minutter med at slette og redigere de usynlige kanaler. Det er desværre den måde de sender deres signal ud til kunderne på.
Mvh Frank 
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2018 kl. 08:13
Hvis du vælger "fuld" scanning, hvad gør fjernsynet så? Det tager længere tid, men et håb kunne være, at utilgængelige kanaler bliver sorteret fra, hvis du vil slippe for manuelt arbejde.


Redigeret af bubbleboy - 27-December-2018 kl. 08:14
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2018 kl. 16:18
Har ikke prøvet fulds scanning endnu. Nu vi er i gang, så irriterer det mig at jeg stadig ikke har adgang til Nordisk Film. Har været i kontakt med YouSee 4 gange og de genudsender rettighederne eller sender en tekniker ud, men der er stadig ikke hul igennem. Andre der har oplevet det samme?
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2018 kl. 23:19
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu