recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee  = no see, no internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee = no see, no internet

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af thomnico thomnico skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af thomnico thomnico skrev:

 Vi et i gang med at rulle fiber ud i vores grundejerforening af samme årsag. Vi har når det et rullet fuldt ud, internet fra waoo (Fibia) og tv via Yousee. Fibia kunne desværre ikke matche prisen på vores tv aftale hos Yousee. Fiber er 100% frivilligt for alle, men ca 2/3 af alle har meldt sig på. 

Det giver efter min opfattelse 2 klare fordele, udover at spare 100kr/måned, at have 2 “huller” ind.
1. Hvis det ene ikke fungerer så kan man netop “bruge fødderne” og skifte udbyder.
2. Det frigiver båndbredde på COAX nettet, som så burde give bedre plads og stabilitet til tv signalerne, når der ikke er så mange der ligger og henter for meget på nettet LOLBig smile
Tak for et spændende indlæg. Jeg mener nu at vi allerede har fiber kabler indlagt i hele området.

For mig er prisen vigtig, men ikke et alt afgørende parameter. Jeg vil gerne betale lidt mere hvis deres ydelser fungere. Som YouSee ydelser fungere her, så betaler vi alt for meget nu.

Jeg mener også at YouSee påtager sig en samfundopgave på flere måder. Folk her omkring arbejder ofte hjemmefra. Det har man taget forbehold for om de kan, grundet tilgængeligeden af internettet - eller manglen af samme.

Så er der forholdet omkring katastrofeberedskab m.v. Her skal borgeren jo i givet fald orientere via radio og TV. Det kan godt nok blive svært i en given situation.

For mig at se tager Yousee ikke deres ansvar alvorligt, det eneste jeg mener man tager alvorligt er vist indtjeningen, med for ringe forsyningssikkerhed og for ringe service over en bred kam (fejlrettelser og information).  

Jeg er enig i din betragtning at prisen ikke er altafgørende. For mig er det også, som dig, stabiliteten. Jeg synes bare ikke at prisen for Yousee er deres produkt “værd” og nu valgte jeg at stille op til bestyrelsen for ca 5 år siden med det mål at få fiber i vores huse. Sidste sommer kom Fibia så forbi med er godt tilbud: gratis installation, etablering og det hele for 5års aftale med foreningen. Eneste krav var at ca de her 2/3 hoppede med i første omgang. Så jeg har fugt mange timer sammen med en projektgruppe på at få folk med. Der hjælper det temmeligt meget med ca 100kr/måned i besparelse for dem der “bare skal have net” hvilket er ca 80% af alle.

Vores aftale med Yousee på vores eget COAX net har altid kun omhandlet TV, hvor internet var på rent markedsvilkår.

Nu er vi ca 2/5 igennem udrulningen og det spiller bare og Yousee er nok begyndt at notere en hvis aktivitet herude, da selv kundeservice piver over alle de opsigelser der kommer herude fra ClapTongue

Fordelen er nu at synes folk det er noget l... kan de let skifte imellem 2 udbydere (udover dem via adsl, som kun giver 10/2)
Godt gået af digSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 19:08
Det kan også anbefales at kigge på parknet.dk, afhængig af hvor stor jeres forening er. Modellen er lidt anderledes end de kommercielle udbydere, da Parknet er andelsejet, dvs. medlemsforeningerne ejer udstyret, og køber ydelserne til Parknets kostpris (Parknet har dog bl.a. supportpersonale ansat, men selve foreningen skal ikke tjene penge).

Det betyder, at ens boligforening investerer en god sum for at få egne kabler i ejendommen, og for at få gravet fiber frem. Derefter er specielt internet meget billigt. De stiler efter 300/300Mbit/s i "primetime", på andre tidspunkter har man typisk 1Gbit/s, afhængig af kabling. Og det for en pris på 68,-/måned (individuel afregning) - eller 53,- hvis man afregner kollektivt for alle i foreningen (det gør vi).

TV-mæssigt er priserne stadig billigere end Yousee, omend fordelen her ikke er helt så stor. Kvaliteten er høj; signalerne tages mig bekendt ned fra Canal Digital, og omkodes så vidt vides ikke. Jeg har tidligere målt 15+ Mbit/s for DR1. Der er dog ikke samme muligheder for start forfra, web-TV osv. Men det klarer jeg personligt med et mediecenter :-)
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Det kan også anbefales at kigge på parknet.dk, afhængig af hvor stor jeres forening er. Modellen er lidt anderledes end de kommercielle udbydere, da Parknet er andelsejet, dvs. medlemsforeningerne ejer udstyret, og køber ydelserne til Parknets kostpris (Parknet har dog bl.a. supportpersonale ansat, men selve foreningen skal ikke tjene penge).

Det betyder, at ens boligforening investerer en god sum for at få egne kabler i ejendommen, og for at få gravet fiber frem. Derefter er specielt internet meget billigt. De stiler efter 300/300Mbit/s i "primetime", på andre tidspunkter har man typisk 1Gbit/s, afhængig af kabling. Og det for en pris på 68,-/måned (individuel afregning) - eller 53,- hvis man afregner kollektivt for alle i foreningen (det gør vi).

TV-mæssigt er priserne stadig billigere end Yousee, omend fordelen her ikke er helt så stor. Kvaliteten er høj; signalerne tages mig bekendt ned fra Canal Digital, og omkodes så vidt vides ikke. Jeg har tidligere målt 15+ Mbit/s for DR1. Der er dog ikke samme muligheder for start forfra, web-TV osv. Men det klarer jeg personligt med et mediecenter :-)
Tak for dit indspark, den vil vi kigge nærmere påSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 19:40
Jeg har haft kabel TV fra TDC/YouSee siden starten af 90'erne.

Udover planlagte afbrydelser, har jeg aldrig oplevet problemer i de nu mere end 25 år. Skal siges jeg bor i hus og har 100% styr på min egen installation.

Føler mig nærmest som et særtilfælde LOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Jeg har haft kabel TV fra TDC/YouSee siden starten af 90'erne.

Udover planlagte afbrydelser, har jeg aldrig oplevet problemer i de nu mere end 25 år. Skal siges jeg bor i hus og har 100% styr på min egen installation.

Føler mig nærmest som et særtilfælde LOL
Jeg ved ikke hvad forskellene kan ligge i. I de første år kørte det fint, men de sidste par år er det i den grad gået ned af bakke. Men der er jo en del som YouSee har lagt om her i området, ved ikke om der er en sammenhæng her.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Det kan også anbefales at kigge på parknet.dk, afhængig af hvor stor jeres forening er. Modellen er lidt anderledes end de kommercielle udbydere, da Parknet er andelsejet, dvs. medlemsforeningerne ejer udstyret, og køber ydelserne til Parknets kostpris (Parknet har dog bl.a. supportpersonale ansat, men selve foreningen skal ikke tjene penge).

Det betyder, at ens boligforening investerer en god sum for at få egne kabler i ejendommen, og for at få gravet fiber frem. Derefter er specielt internet meget billigt. De stiler efter 300/300Mbit/s i "primetime", på andre tidspunkter har man typisk 1Gbit/s, afhængig af kabling. Og det for en pris på 68,-/måned (individuel afregning) - eller 53,- hvis man afregner kollektivt for alle i foreningen (det gør vi).

TV-mæssigt er priserne stadig billigere end Yousee, omend fordelen her ikke er helt så stor. Kvaliteten er høj; signalerne tages mig bekendt ned fra Canal Digital, og omkodes så vidt vides ikke. Jeg har tidligere målt 15+ Mbit/s for DR1. Der er dog ikke samme muligheder for start forfra, web-TV osv. Men det klarer jeg personligt med et mediecenter :-)
Tak for dit indspark, den vil vi kigge nærmere påSmile

Fibia gav os også et bud på waoo TV, men ikke billigt nok til at skifte. Jeg havde også Parknet i tankerne, da jeg har boet i Dalgas Have på frb, som også havde det. Det er bare det her med investeringen, som er make-or-brake for mange. Vores installation ville estimeret kommer til at koste en 13-15mio og delt udover godt 900 grundejere er det acceptabelt. HVIS alle nu ønskede det.

Og heri ligget problemet. Laaangt de fleste er ok tilfreds med det de har (lur mig om ikke det er de 80% jeg tidligere har nævnt) og der er spørgsmålet, hvorfor skal jeg skifte? jeg er godt godt tilfreds. Hvis der så hænger en betaling på 10-15.000 i bagenden af dette, så får du IKKE medvind. Vi fik i samme omgang et tilbud fra Yousee (via Dansk KabelTV, som ruller deres fiber ud til foreninger) hvor modellen også var egenbetaling.

Fibia, smider penge i r.... og betaler hele gildet. De ejer det hele, yder support på det hele. Ja det koster måske ikke kun ca 70kr, men så måske en 100-150kr mere pr måned afhængig af forhandlingsævnerne. Til gengæld tager de alt risiko, support, rep osv. og det er STADIG væsentligt billigere end Yousee (You don't).

Hvis du har mod på det, kan jeg godt i en PB give dig kontaktinfo til ham fra fibia vi har haft dialogen med
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 21:04
Jeg har haft internet via YouSee siden 2007. Når forbindelsen er der, så er den god - men jeg skal have en anden hastighed nu, da de nedlægger Bland Selv-forbindelsen. Det bliver så en 100 ned og 20 op, for ca. små 300 Kr. pr. måned. Her kan jeg så tilkøbe mere upload-hastighed for ca. 50 Kr.

Der har ALTID været små udfald, som kun kan afhjælpes ved at slukke/tænde computeren. Det er der også, på den nyeste router - "Rumskibet". Der har været tekniker forbi mange gange, uden resultat. Da TV'et var koblet på vha. "rygsækken", som den kaldes, så var der også tit udfald her. Så nu har jeg bedre signal til TV'et ved at koble dette på antennestikdåsen inde i soveværelset istedet for. Det virker bedre end at tilkalde teknikere...

Har ingen TV i soveværelset, så der er ingen splitter.

Aars, Nordjylland


Redigeret af mnielsen - 30-December-2018 kl. 21:08
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af thomnico thomnico skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Det kan også anbefales at kigge på parknet.dk, afhængig af hvor stor jeres forening er. Modellen er lidt anderledes end de kommercielle udbydere, da Parknet er andelsejet, dvs. medlemsforeningerne ejer udstyret, og køber ydelserne til Parknets kostpris (Parknet har dog bl.a. supportpersonale ansat, men selve foreningen skal ikke tjene penge).

Det betyder, at ens boligforening investerer en god sum for at få egne kabler i ejendommen, og for at få gravet fiber frem. Derefter er specielt internet meget billigt. De stiler efter 300/300Mbit/s i "primetime", på andre tidspunkter har man typisk 1Gbit/s, afhængig af kabling. Og det for en pris på 68,-/måned (individuel afregning) - eller 53,- hvis man afregner kollektivt for alle i foreningen (det gør vi).

TV-mæssigt er priserne stadig billigere end Yousee, omend fordelen her ikke er helt så stor. Kvaliteten er høj; signalerne tages mig bekendt ned fra Canal Digital, og omkodes så vidt vides ikke. Jeg har tidligere målt 15+ Mbit/s for DR1. Der er dog ikke samme muligheder for start forfra, web-TV osv. Men det klarer jeg personligt med et mediecenter :-)
Tak for dit indspark, den vil vi kigge nærmere påSmile

Fibia gav os også et bud på waoo TV, men ikke billigt nok til at skifte. Jeg havde også Parknet i tankerne, da jeg har boet i Dalgas Have på frb, som også havde det. Det er bare det her med investeringen, som er make-or-brake for mange. Vores installation ville estimeret kommer til at koste en 13-15mio og delt udover godt 900 grundejere er det acceptabelt. HVIS alle nu ønskede det.

Og heri ligget problemet. Laaangt de fleste er ok tilfreds med det de har (lur mig om ikke det er de 80% jeg tidligere har nævnt) og der er spørgsmålet, hvorfor skal jeg skifte? jeg er godt godt tilfreds. Hvis der så hænger en betaling på 10-15.000 i bagenden af dette, så får du IKKE medvind. Vi fik i samme omgang et tilbud fra Yousee (via Dansk KabelTV, som ruller deres fiber ud til foreninger) hvor modellen også var egenbetaling.

Fibia, smider penge i r.... og betaler hele gildet. De ejer det hele, yder support på det hele. Ja det koster måske ikke kun ca 70kr, men så måske en 100-150kr mere pr måned afhængig af forhandlingsævnerne. Til gengæld tager de alt risiko, support, rep osv. og det er STADIG væsentligt billigere end Yousee (You don't).

Hvis du har mod på det, kan jeg godt i en PB give dig kontaktinfo til ham fra fibia vi har haft dialogen med
Jo tak den info vil jeg erne bede om. Den vil nok ikke blive brugt lige med det samme, for vores næste projekt er et nyt tag.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg har haft internet via YouSee siden 2007. Når forbindelsen er der, så er den god - men jeg skal have en anden hastighed nu, da de nedlægger Bland Selv-forbindelsen. Det bliver så en 100 ned og 20 op, for ca. små 300 Kr. pr. måned. Her kan jeg så tilkøbe mere upload-hastighed for ca. 50 Kr.

Der har ALTID været små udfald, som kun kan afhjælpes ved at slukke/tænde computeren. Det er der også, på den nyeste router - "Rumskibet". Der har været tekniker forbi mange gange, uden resultat. Da TV'et var koblet på vha. "rygsækken", som den kaldes, så var der også tit udfald her. Så nu har jeg bedre signal til TV'et ved at koble dette på antennestikdåsen inde i soveværelset istedet for. Det virker bedre end at tilkalde teknikere...

Har ingen TV i soveværelset, så der er ingen splitter.

Aars, Nordjylland
Tak for fiduserne som jeg godt kender. Det man skal huske på her er jo, at det ikke er mig alene der har problemet. Når nettet går ned, så rammer det samtlige 68 andelshavere.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2018 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Jeg har haft kabel TV fra TDC/YouSee siden starten af 90'erne.

Udover planlagte afbrydelser, har jeg aldrig oplevet problemer i de nu mere end 25 år. Skal siges jeg bor i hus og har 100% styr på min egen installation.

Føler mig nærmest som et særtilfælde LOL

Bare rolig du er ikke alene Smile

I vores rækkehusbebyggelse har vi haft Yousee de seneste 12 år, til både TV og internettet. Hele bebyggelsen fik nye kabler i forbindelse med installationen og det har fungeret stort set uden problemer og jeg vil ikke bytte dem ud med nogen andre. 
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2018 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nej, TDC får bl.a. penge for at udvikle, etablere og stille mange forskellige typer af linier til rådighed for samfundet - herunder myndigheder.

Og du går automatisk ud fra at jeres antenneforening er lige så godt stillet som de linjer der “står til rådighed for samfundet”?


Jeg er selv YouSee kunde (DSL) og har haft nogle småproblemer, ikke mindst fordi de kobberkabler vi kører på har været samlet mange steder undervejs. Men jeg oplever ikke dårlig service, tvært imod så oplever jeg hurtigere responstider end lovet og teknikere som kan forklare hvad problematikken er/har været på min linje.

Jeg er da også fuldt klar over at min linje ikke står særligt højt på listen over ting der skal udbedres, hvis der er flere fejl. Det står også højt og tydeligt i min aftale med YouSee, men det kan jeg betale mig fra.
Hvordan samarbejdsaftalen mellem jeres leverandør (TDC/Dansk kabelTV/YouSee) er ved jeg af gode grunde ikke, men det lader til at du kender dem?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2018 kl. 00:28
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nej, TDC får bl.a. penge for at udvikle, etablere og stille mange forskellige typer af linier til rådighed for samfundet - herunder myndigheder.

Og du går automatisk ud fra at jeres antenneforening er lige så godt stillet som de linjer der “står til rådighed for samfundet”?


Jeg er selv YouSee kunde (DSL) og har haft nogle småproblemer, ikke mindst fordi de kobberkabler vi kører på har været samlet mange steder undervejs. Men jeg oplever ikke dårlig service, tvært imod så oplever jeg hurtigere responstider end lovet og teknikere som kan forklare hvad problematikken er/har været på min linje.

Jeg er da også fuldt klar over at min linje ikke står særligt højt på listen over ting der skal udbedres, hvis der er flere fejl. Det står også højt og tydeligt i min aftale med YouSee, men det kan jeg betale mig fra.
Hvordan samarbejdsaftalen mellem jeres leverandør (TDC/Dansk kabelTV/YouSee) er ved jeg af gode grunde ikke, men det lader til at du kender dem?


Klaus
Hvad  alverden bygger det på, at jeg automatisk går ud fra.....??? Jeg er stillet som alle andre. Det jeg omtalte var TDC´s forpligtelser over for samfundet. Jeg vil dog fastholde, at indgår man en leverings kontrakt, og tager penge for at levere et produkt, så har man også en forpligtigelse til at levere, og det mener jeg ikke at YouSee gør med så mange nedbrud.

Ja jeg kender aftalen med YouSee, vi kan ikke få en hurtigere fejlretning, selv om vi vil betale for det.

Det lidt pudsige er, at da jeg havde TDC bredbånd inden min pension, så var der en aftale om hurtig fejlretning grundet karakteren af mit job. Der gik typisk en time eller to, så var jeg oppe og køre igen, så det kan lade sig gøre med special aftaler - bare ikke for private kunder. Og så er vi tilbage til forpligtelsen igen over for samfundet.


Redigeret af Hother - 31-December-2018 kl. 01:05
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu