recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI Switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI Switch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrKentSla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrKentSla Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI Switch
    Sendt: 02-Januar-2019 kl. 12:23
Hej
Jeg har fået en 2 in 2 ud HDMI switch, så jeg kan tilslutte min PS4 og min Yousee boks til enten Tv'et eller projektoren.
Jeg har fået det til at virke fint med tv hvor den selv finder ud af om det er PS4'eren eller yousee boksen der sender. Eller det vælger jeg på TV'et under source ligesom hvis der var et hdmi kable fra PS4'eren til Tv'et og et kable fra yousee boksen.
 
Mit problem er så at jeg ikke får noget signal når jeg prøver at få det ud på projektoren projektoren meddeler "No source found". Er der nogen der har nogle forslag til hvad problemet kan være. Skal noget være tænders før noget andet eller sådan noget?
 
pft
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 14:13
Hvis du kan afsløre hvad det er for en omskifter du har så er det lidt nemmere.

første bud er defekt hdmi kabel
Til top
MrKentSla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrKentSla Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 14:21
High Speed 4K / 3D HDMI Matrix switch 2 til 2.
 
HDMI kablet virker fint uden switch
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 14:31
Hej.

Har du prøvet at skifte de to udgange?
Er det så stadig projektoren der intet billed har, eller er det nu TV'et.

Du har vej ikke et link til hvor den er købt?
Ellers kan du måske poste et link til en fildeling service, hvor vi kan se nogle billeder.

Hilsen Carsten.
Til top
MrKentSla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrKentSla Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 15:47
https://www.av-cables.dk/hdmi-switch/high-speed-4k-3d-hdmi-matrix-switch-2-til-2.html
 
Nej det har jeg faktisk ikke på udgangs siden, det vil jeg da lige forsøge.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu