recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musik afspiller til køkken?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musik afspiller til køkken?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musik afspiller til køkken?
    Sendt: 02-Januar-2019 kl. 13:36
Står og mangler en fin lille afspiller til køkkenet, min B&O A1 syntes jeg er blevet lidt for lille i lyden. :)

Kigget på

B&O M5
marshall stanmore Eller Kilburn
Sonos

Andre muligheder? Mit budget er max 3500
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 14:10
Har du Sonos i forvejen må det være første valg


Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 14:15
Raumfelt fungerer glimrende her, både i køkken og bad.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 14:44
Jeg kunne godt være interesseret, hvis du vil af med din B&O A1
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 14:46
Har ikke Sonos i forvejen, men har da overvejet det til stuen hvis de store gulvhøjtaler går af en dag :)

Vil en Sonos være nok til sit køkken eller skulle man tage 2 og spare de pr kroner ?

Redigeret af Glenn-Haderslev - 02-Januar-2019 kl. 15:11
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 15:32
Jeg har en Sonos one i mit køkken og jeg syntes nærmest det er den højtaler i hele huset der benyttes mest. Sender tvlyden derud stort set hver dag og radio hver morgen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 15:48
Har også kun en Sonos One i køkken.     Den klarer det rigtig fint
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 15:57
Hvis du overvejer andre Sonos-enheder til andre rum, så vil jeg også foreslå Sonos. Alternativt kunne man vælge en højttaler med Google Assistent, som jo nu understøtter dansk - stemmestyret musik er efter min mening helt fantastisk og bruger det dagligt - eksempelvis denne Harman Kardon  - https://www.harmankardon.dk/wifi-speakers/HKCITATION300GRYEU.html?gclid=Cj0KCQiA37HhBRC8ARIsAPWoO0xkXJkMSeieVGu8_I3Qjwk2z93dwUL5tYCpZWq-4E5IYkbiDvjBTLkaAg0pEALw_wcB

Sonos arbejder også på at implementere Google Assistent....
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 17:12
Takker! Eneste bekymring ved Sonos er jeg ikke for nok bas i den ene højtaler, at bruge 3k på Citation eller 3300 på en M5 med 360 graders lyd,

Hmmm
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
hoejfed Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2017
Sted: hjemme
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hoejfed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2019 kl. 23:28
har 2 homepods i køkkenet, spiller fint med go dybde. kunne godt nøjes med 1, ( men hvorfor).
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2019 kl. 09:26
Ja dem har jeg også kigget på, men her i familen har vi mest android :)

Ellers er der også kigget på en beolit 17 , som minder lidt om A1 ..
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2019 kl. 18:00
Det blev ikke nogle på min liste, det blev til en beolit 17 , da den for det meste skal bruges i køkkenet , og til en tur eller 2 :)
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu