|
skærmbille flimrer |
Besvar |
Forfatter | |
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Januar-2019 kl. 08:27 |
Jeg fik en 29" Asus gamer skærm til låns her i Julen, men afleverede den igen fordi skærmbilledet flimrede/ stod dobbelt når jeg scrollede, der var intet problem på et fast billede, men kun ved billede med bevægelser. Ham jeg lånte skærmen af, har ikke dette problem, så en defekt i skærmen er udelukket Hvad er årsgagen til dette flimmer, jeg prøvede med forskellige indstillinger, høj/ lav opløsning samme resultat. Skærmen kørte også på den anbefaling som Win 10 angav, hvor det var helt galt
Opdatering af onboard grafikkort osv., heller ikke dette hjalp På min nuværende 22" skærm er der ikke nogen problemer Min Pc er en stationær Lenovo (mini tower) med onboard grafikkort, som ikke bruges til andet end surf og tekst, og ikke til moderne spil som kræver enorm maskinkraft. Er det eventuelt skærmstørrelsen som giver problemet, jeg kan ikke sætte et andet grafikkort i maskinen fordi der ikke er flere ledige slot på bundkortet, og vil heller ikke give flere tusinde for et grafikkort |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skærm opløsning samt opdaterings hastighed.
Altså dit grafik kort er for ringe
|
|
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er løst, købte en ny 24" skærm, med 144 hz
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |