recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skærmbille flimrer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skærmbille flimrer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: skærmbille flimrer
    Sendt: 04-Januar-2019 kl. 08:27
Jeg fik en 29" Asus gamer skærm til låns her i Julen, men afleverede den igen fordi skærmbilledet flimrede/ stod dobbelt når jeg scrollede, der var intet problem på et fast billede, men kun ved billede med bevægelser. Ham jeg lånte skærmen af, har ikke dette problem, så en defekt i skærmen er udelukket 
Hvad er årsgagen til dette flimmer, jeg prøvede med forskellige indstillinger, høj/ lav opløsning samme resultat. Skærmen kørte også på den anbefaling som Win 10 angav, hvor det var helt galt

Opdatering af onboard grafikkort osv., heller ikke dette hjalp

På min nuværende 22" skærm er der ikke nogen problemer

Min Pc er en stationær Lenovo (mini tower) med onboard grafikkort, som ikke bruges til andet end surf og tekst, og ikke til moderne spil som kræver enorm maskinkraft.

Er det eventuelt skærmstørrelsen som giver problemet, jeg kan ikke sætte et andet grafikkort i maskinen fordi der ikke er flere ledige slot på bundkortet, og vil heller ikke give flere tusinde for et grafikkort

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2019 kl. 09:28
Skærm opløsning samt opdaterings hastighed.

Altså dit grafik kort er for ringe
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2019 kl. 07:33
Problemet er løst, købte en ny 24" skærm, med 144 hz
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu