|
Ny reciever, men hvilken? |
Besvar |
Forfatter | |
ManU_4ever
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Januar-2019 kl. 20:53 |
Jeg har pt en Denon AVR-1713 reciever som virker upåklageligt.
Men… Den har ikke pass-through med 4K, og det vil jeg gerne have, da jeg har fået et Apple TV 4K. Men hvilken reciever skal jeg have for at få mindst samme kvalitet som jeg har nu? Bruger følgende funktioner: - ARC - Reciever tænder/slukker når jeg tænder TV - Tilsluttet PS4 Pro og Apple TV 4K - Airplay - Pass-through op til 4K og HDR Til recieveren er tilsluttet et Bowers & Wilkins 5.1 højttalersæt. Hvilket køb vil være bedst til prisen?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19453 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor mange penge har du til rådighed?
Klaus
|
|
ManU_4ever
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm, ville gerne sige uendelig, men det er nok for vildt :-)
Kan man få noget ordentlig for 5.000? Eller er det for nærig?
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne jo overveje bare at købe den her. Sender 4K med HDR til TV og lyden til receiver med HDMI. Easy :)
https://digitalt.tv/test-xolorspace-23421-hdmi-2-0-4x2-hdmi-matrix-switcher/ |
|
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har næsten købt den produkt men så youtube klip hvor de fortaler ar der er KUN audio på HDMI 2 så er den ubrulig til folk med brug for to HDMI out :(
Redigeret af sani - 05-Januar-2019 kl. 21:39 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers er denne et best buy, når den er på tilbud mellem 2.999 kr - 3.499 kr.:
Redigeret af Supergris - 05-Januar-2019 kl. 23:10 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, produktet er jo lavet til folk med 4K TV men kun en 1080p receiver, så de ikke behøver at gå ud og købe en ny receiver her og nu. Du har virkelig ikke læst godt nok op på produktet, hvis du forventede den kunne outputte video på begge udgange. Men OP skal jo netop heller ikke bruge den til at vise billedet på to skærme. Han vil bare gerne have muligheden for at vise 4K fra sin ATV 4K på sit TV. Så i stedet for at købe en helt ny receiver, så anbefaler jeg dette som et evt alternativ. Redigeret af Nagash - 06-Januar-2019 kl. 07:25 |
|
ManU_4ever
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan er forholdet mellem Sony str-dn1080 og denne Yamaha
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Yamaha'en kan banke Sony'en med begge arme bundet på ryggen :D
|
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan evt. læse test af begge recievere her |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |