recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. Pana Oled FZ800
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ang. Pana Oled FZ800

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ang. Pana Oled FZ800
    Sendt: 09-Januar-2019 kl. 10:45
Hej alle
 
Jeg påtænker i år at købe dette, endelig hopper jeg på 4k bølgen*S*. Har et pana plasma nu.
 
Mit spørgsmål er om jeg kan bruge mit nuværende vægbeslag som jeg bruger til st60 y, 50 tommer
 
Huller er vel ens på de to fjernsyn bagpå tænker jeg.
 
Ved der er problemer med LG`s da de ser anderledes ud bagpå
 
Håber på svar, god dag
Henrik
 
 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2019 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Lofferen Lofferen skrev:

Hej alle
 
Jeg påtænker i år at købe dette, endelig hopper jeg på 4k bølgen*S*. Har et pana plasma nu.
 
Mit spørgsmål er om jeg kan bruge mit nuværende vægbeslag som jeg bruger til st60 y, 50 tommer
 
Huller er vel ens på de to fjernsyn bagpå tænker jeg.
 
Ved der er problemer med LG`s da de ser anderledes ud bagpå
 
Håber på svar, god dag
Henrik
 
 
Nu ved jeg jo ikke hvilket beslag du har, men er det et Vesa (hedder det vist) standard beslag, så skulle det passe. Mit gamle Harald Nyborg beslag har lige i dag modtaget min fladskærm nummer 14.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2019 kl. 14:23
Hvis det er 65” du vil op i, så er Vesa målene 400x400 mm på Panasonic TV
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2019 kl. 14:37
Hej Hother
 
Tak for svar, det er vægbeslag fra Vogel, jeg havde også min gamle kuro 428 X hængende derpå så går ud fra det er standard.*S*
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2019 kl. 14:38
Hej tak for svar, det er en 55 tommer jeg vil ha fat i.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2019 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Lofferen Lofferen skrev:

Hej Hother
 
Tak for svar, det er vægbeslag fra Vogel, jeg havde også min gamle kuro 428 X hængende derpå så går ud fra det er standard.*S*
Jeg har selv haft et Pio 428 hængende, og da dit kommende Pana er en mindre pendant til mit nuværende TV, så bør det hænge sammen.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2019 kl. 15:26
Tak Hother
Mit nuværende plasma fungerer jo udmærket, fra 2013, sig mig sætter i jeres gamle tv til salg eller ryger de bare ud, lidt synd for st60y synes jeg, har jo også stadigvæk min PDP 428 i reserve.*S*
Henrik


Redigeret af Lofferen - 09-Januar-2019 kl. 15:27
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2019 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Lofferen Lofferen skrev:

Tak Hother
Mit nuværende plasma fungerer jo udmærket, fra 2013, sig mig sætter i jeres gamle tv til salg eller ryger de bare ud, lidt synd for st60y synes jeg, har jo også stadigvæk min PDP 428 i reserve.*S*
Henrik
Mine TV er ret nye når de bliver sat til salg. Problemet i dag i min verden er jo, at priserne er ret dårlige for ældre TV, og du kan altid få et sprit nyt Samsung eller LG TV i Bilka som kan mere, til en meget billig pris. Om billedet så er bedre er en anden sag.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu