recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Watch vil ikke ændre navn i iCloud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Watch vil ikke ændre navn i iCloud

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Watch vil ikke ændre navn i iCloud
    Sendt: 10-Januar-2019 kl. 15:52
Potter, du er en guttermand!
 
Mit ur har ændret navnet nu Tak!
 
Virtuel high five her fra (:
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2019 kl. 15:04
Hej Potter
 
Jeg har nu prøvet at slukke og tænde for mit AW Series 3, men det har stadig ikke ændret noget med enhedens navn i iCloud. Måske jeg lige skal prøve at give det en chance :)
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2019 kl. 14:48
Jeg havde lign. på min nye iPad Pro forleden, jeg genstartet iPad Pro og kunne herefter ses i icloud med det opdateret navn.

Så jeg vil prøve at genstarte uret. Lidt af det samme med f.eks. aktivitets præmier som ikke blev opdateret på iPhone, her hjalp en genstart af uret også "serie 2"  Vil dog sige at efter jeg fik et serie 4 så kommer opdatering i aktivitet præmier stort set med samme.


Redigeret af Potter - 10-Januar-2019 kl. 14:48
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2019 kl. 14:02

Hej

 

Jeg har en iPhone, iPad og nu et Apple Watch, som jeg har skiftet navn på under Indstillinger > Generelt > Om > Og skiftet navnet på mine enheder:

 

Kris' iPhone

Kris' iPad

Kris' Watch

 

Hvis jeg går ind på iCloud/Apple-id for at se mine enheder, kan jeg se, at min iPhone og iPad har ændret navn på listen, men under Apple Watch står der stadig bare "Apple Watch" på listen, og har altså ikke skiftet navn. Jeg har dog tjekket i Watch App'en at navnet er skiftet og står korrekt der.

 

Nogen der ved, hvorfor navnene på mine enheder i iCloud godt vil opdatere for min iPhone og iPad, men ikke på mit Apple Watch?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu