recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O Multiroom udfordringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O Multiroom udfordringer

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&O Multiroom udfordringer
    Sendt: 17-Januar-2019 kl. 19:46
Ville gerne høre andre, hvad deres erfaringer er med B&O Multiroom. Som jeg oplever det, kan det bestemt ikke anbefales.

Mit setup er 
Beosound Core
B&O Essence remote
Beolab 14 2.1
Beoplay M5
Bang Olufsen android apps

Mit problem er, at jeg konstant har problemer med at få min M5 til at spille det samme musik, som mit 
Beosound Core + Beolab 14 2.1 sæt. Der er ingen problemer med, at få den til at spille anden musik. Men det samme musik, det vil den bare ikke. Det hælper som regel, hvis jeg genstarter min Beosound Core, men det kan jo ikke være rigtigt at man skal gøre det hver dag. 



Til top
Granly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2018
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Granly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2019 kl. 22:11
Har samme setup og oplever ingen problemer. Har du eventuelt prøvet at skifte leder højtaler, når du prøver multiirum? 
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Granly Granly skrev:

Har samme setup og oplever ingen problemer. Har du eventuelt prøvet at skifte leder højtaler, når du prøver multiirum? 

Ja, har prøvede alt. Min M5 siger et lille blop når man slår den til i fanen Multiroom, men ingen lyd - alt ser rigtigt ud. Og jeg kan uden problemer sætte min M5 til at spille noget helt musik, i forhold til mine Beolab 14. Men det samme musik overalt, ja det er en udfordring. 
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 10:58
Har heller ingen problemer, kskruger jeg vil anbefale dig at blive medlem af Bang & Olufsen Teknisk Forum, der sender jeg live på næste lørdag om præcis multiroom, så det kunne være du skulle kigge med.

vh
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Har heller ingen problemer, kskruger jeg vil anbefale dig at blive medlem af Bang & Olufsen Teknisk Forum, der sender jeg live på næste lørdag om præcis multiroom, så det kunne være du skulle kigge med.

vh

Har du link til dette forum?
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 14:12
Bare søg efter gruppen så finder du den
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 15:10
Det står ikke helt klart, men vil tro Vejrup mener en Facebook gruppe? 
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 15:13
Ha ha ha sorry kskruger, Claus64 har helt ret... Facebook gruppe.. god weekend allesammen.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2019 kl. 15:20
Facebook gruppen er fundet ,tak for hjælpen. 
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:

Det står ikke helt klart, men vil tro Vejrup mener en Facebook gruppe? 
Ville være fint, hvis sådan noget var offentligt tilgængeligt Wink

MM
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:

Det står ikke helt klart, men vil tro Vejrup mener en Facebook gruppe? 
Ville være fint, hvis sådan noget var offentligt tilgængeligt Wink

MM

Det er det skam også MM - på Facebook :)
Jeg har også lavet en meget fyldestgørende skriv om True image processoren derinde.
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 09:46
Et lukket forum er da ikke ‘offentligt’!
God fornøjelse med projektet Wink

MM
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu