recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsing Q6FN 82" Backlight/Clouding
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsing Q6FN 82" Backlight/Clouding

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:02
25.000 for et 82” er ikke at betale “kassen”.

Derfor sammenligningen med mit 50”, tv er kun blevet billigere at lave, fordi man sparer på materialerne.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

25.000 for et 82” er ikke at betale “kassen”.

Derfor sammenligningen med mit 50”, tv er kun blevet billigere at lave, fordi man sparer på materialerne.


Klaus
Jeg har på intet tidspunkt nævnt, at 25k er kassen, og om det lcd så havde kostet 75k ville der sikkert have været fejl.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
warsaw Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Januar-2019
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warsaw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:14
Er sku ikke tilfreds med den samsung, og den ryger tilbage igen hvis jeg ikke kan få en der opfylder hvad jeg forventer af et "billigere" TV.  Størrelsen er perfekt men fås desværre kun i den model.  
Billedet er så rigtig godt.  Det er jeg ganske godt tilfreds med.

Jeg forventer ikke at den har et billede som en OLED til 70K...  Så derfor:  Lad være med at vise e-penis om hvad i selv har,  har haft og hvem i kender der har Wink    Stay on topic og kom istedet med noget konstruktivt istedet.  Kunne jo være der var en der sad med samme problem og havde en løsning på det enten via ombyt til eller andet.  Søger svar,  ikke dumsmarte bemærkninger og I TOLD YOU SO

Derfra er jeg skam positiv Smile

Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:24
Hej, jeg har købt sammen tv som dig (Black friday). Jeg har overhovedet ikke det problem, som dine billeder viser. Jeg har netop testet skærmen med helt sort billede og der er ingen hvide pletter. Det eneste, som jeg har bemærket er, når der er meget lyse billeder på skærmen, kan man se én lidt blålig lodret stribe i hver side af tv'et. Det hænger unægtelig sammen med det er kantbelyst. Det er ikke noget, man som sådan lægger mærke til, når man ser en film. Jeg er super glad for tv'et 😀
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:26
En ombytning giver desværre ike garanti for et bedre panel, historien har desværre vist, at det kan gå begge veje. Om du ved x antal ombytninger får noget du bliver tilfreds med, det kan da ikke udelukkes. Men som udgangspunkt, er det ikke en fejl på dit tv, men en “fejl” ved paneltypen, og derfor må man forvente, at ombytning i en uendelighed ikke accepteres af sælger.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
warsaw Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Januar-2019
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warsaw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:28
Takker Smile  Så prøver jeg at returnere den igen og ser om jeg kan få en lidt mere heldig model :)

Hvis alle nu havde det problem,  så var det så bare sådan.  Men da du skriver du overhovedet ikke har dette,  så kan jeg jo bare have været uheldig
Til top
warsaw Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Januar-2019
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warsaw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

En ombytning giver desværre ike garanti for et bedre panel, historien har desværre vist, at det kan gå begge veje. Om du ved x antal ombytninger får noget du bliver tilfreds med, det kan da ikke udelukkes. Men som udgangspunkt, er det ikke en fejl på dit tv, men en “fejl” ved paneltypen, og derfor må man forvente, at ombytning i en uendelighed ikke accepteres af sælger.

I know.  Men har da fortrydelsesret endnu. Og kan det lade sig gøre at finde en der ikke gør det og jeg bliver tilfreds er det vel besværet værd 
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Hej, jeg har købt sammen tv som dig (Black friday). Jeg har overhovedet ikke det problem, som dine billeder viser. Jeg har netop testet skærmen med helt sort billede og der er ingen hvide pletter. Det eneste, som jeg har bemærket er, når der er meget lyse billeder på skærmen, kan man se én lidt blålig lodret stribe i hver side af tv'et. Det hænger unægtelig sammen med det er kantbelyst. Det er ikke noget, man som sådan lægger mærke til, når man ser en film. Jeg er super glad for tv'et 😀
Helt sort billede? Fejlen vil jo kun forekomme, hvis der et sted på skærmen er et belyst område.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:38
Du får kommer til at bytte i en uendelighed. Sådan er de paneler.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
warsaw Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Januar-2019
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warsaw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du får kommer til at bytte i en uendelighed. Sådan er de paneler.


Klaus

Du har da nogle kvaliteter,  nu kan du også se ud i fremtiden Shocked

Da BowieCool har dette tv og ikke har problemet så kan det jo lade sig gøre.  Ergo vil jeg da satse på dette da jeg:  1. Er fint tilfreds med TV´et pånær omtalte problem  2. Er indforstået med jeg ikke har så fedt et tv som dig klaus   3. Findes ikke så mange alternativer i denne størrelse.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 19:25
Det skal bare byttes i en fart  , jeg tror Klaus er faldet i det glatte føre i dag og måske er lidt rundt på gulvet Wink og ja panel lotteri i højeste grad.
Byt til du får en skærm der ikke er defekt

Mvh Michael 
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2019 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Hej, jeg har købt sammen tv som dig (Black friday). Jeg har overhovedet ikke det problem, som dine billeder viser. Jeg har netop testet skærmen med helt sort billede og der er ingen hvide pletter. Det eneste, som jeg har bemærket er, når der er meget lyse billeder på skærmen, kan man se én lidt blålig lodret stribe i hver side af tv'et. Det hænger unægtelig sammen med det er kantbelyst. Det er ikke noget, man som sådan lægger mærke til, når man ser en film. Jeg er super glad for tv'et 😀
Helt sort billede? Fejlen vil jo kun forekomme, hvis der et sted på skærmen er et belyst område.
Billede nr 2 viser et helt sort billede. Jeg har nu testet et sort billede med hvid skrift i midten af billedet og jeg kan se en lille bitte smule hvid i det ene hjørne. Men ikke i nærheden af det, som jeg ser på de 2 billeder og slet ikke noget man ser under én film...


Redigeret af BowieCool - 26-Januar-2019 kl. 19:48
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu