recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny receiver

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Dam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 17:03
LOLhun er ikke så meget til store højtalere og elektronik kasser. Og yamahaen har nogle meget iøjnefaldende knapper midt på. Og som jeg kan se så er en yamaha i min prisklasse kun 5 kanals. Så hvad ville være et godt valg mellem:
Sony dn1080, hvis den kommer på tilbud igen
Marantz nr1609
Denon x2500h
Onkyo nr686
Nogen jeg har glemt

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Hr. Dam Hr. Dam skrev:

LOLhun er ikke så meget til store højtalere og elektronik kasser.

Puha, sådan en har jeg også. Det er ikke altid nemt. EmbarrassedLOL
God  fornøjelse med at finde den rette.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 17:39
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 19:30
Hvis hun er til god lyd, så må hun finde sig i de store højttalere... Du må vel også finde dig i hendes pynte-nips rundt omkring i huset/lejligheden. Elektronikkasserne kan som også skrevet gemmes væk, men husk nu cirkulation, så varmen fra apparaturerne kan komme væk, så du ikke igen, om et par år skal ud og købe nyt!

Den Marantz ovenfor, ser nu ikke for køn ud...


Redigeret af mnielsen - 29-Januar-2019 kl. 19:32
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hr. Dam Hr. Dam skrev:

LOLhun er ikke så meget til store højtalere og elektronik kasser.

Puha, sådan en har jeg også. Det er ikke altid nemt. EmbarrassedLOL
God  fornøjelse med at finde den rette.
Ja der er jeg havnet i en modsat situation, vil gerne sælge mine Jbl og købe et sæt B&W..."men de er jo mindre end dem du har" siger min kone, "ej det syntes jeg da ikke at du skal"....men valget er heldigvis mit om hvad der skal ske 😉
Held og lykke med jagten..

Frank

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:


Den Marantz ovenfor, ser nu ikke for køn ud...

Det er jo en smags sag. Har selv en 5010 og syntes faktis at deres design er ret fedt.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 19:18
Den mest kone venlige der findes. Denon Heos,
Ingen knapper overhovedet.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Den mest kone venlige der findes. Denon Heos,
Ingen knapper overhovedet.
Er det den her: https://www.hifiklubben.dk/streaming/heos-by-denon/heos-by-denon-avr-surround-receiver/ Hvis ja, hvad er det så for en dims, længst til højre?LOL
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2019 kl. 06:17
Design og udseende er jo en smagssag og hvis der skal WAF på så er det blot at slæbe hende med ned i Hifi klubben og se på lidt grej. Den denon Heos kan da næsten ikke være mere WAF'et, men der kan jo altid være noget galt med farven.

Har selv endt med at gemme alt form for elektronik, da jeg blev træt af konens brok.... :-)
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2019 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Den mest kone venlige der findes. Denon Heos,
Ingen knapper overhovedet.
Er det den her: https://www.hifiklubben.dk/streaming/heos-by-denon/heos-by-denon-avr-surround-receiver/ Hvis ja, hvad er det så for en dims, længst til højre?LOL

den er bare såååå grim den kasse.. den skal ihvertfald gemmes væk
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2019 kl. 06:41
Der må da snart være basis for at der kan laves en #Metoo min kone vil ikke acceptere mit anlæg 😂

Frank
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu