recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny receiver

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Dam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ny receiver
    Sendt: 27-Januar-2019 kl. 16:14
Hej. Min Pioneer vsx-921 er begyndt at vise ue22 fejlen. Hvad jeg kan google mig til så er det bare et spørgsmål om tid inden den er helt død. Nu har jeg ikke fulgt med på receiver fronten i mange år så er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg har et 5.1 setup med audiovector k3, som jeg overvejer at udvide til noget Atmos (5.1.2?) Har dog ikke været så vild med lyden i 921'eren, og sammen levetiden er jeg nok ikke så vild med en ny Pioneer. Havde en Harman kardon før som jeg synes lød meget bedre men som kun holdte en 3-4år før den gav op. Budget er nok omkring de 4000. hvad skal jeg vælge. Onkyo, Denon, Marantz eller?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 16:30
Det var ikke længe.

Min Denon avr 3801 er nok 18 år gammel.


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 19:41
Yamaha kan klart anbefales. De holder dælme længe og har en skøn lyd i mine ører.
Til top
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Dam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 20:06
Yamaha i min prisklasse er desværre for grimme siger konen...
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Hr. Dam Hr. Dam skrev:

Yamaha i min prisklasse er desværre for grimme siger konen...

Så må du overbevise hende!Big smile Yamaha'erne ser da ikke værst ud. Marantz er da slet ikke nogle skønheder!!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 20:56
Grimme? De ser sgu kønnere ud end de fleste, hvis du spørger mig. Men synes nu også de ligner hindanden i alle deres priklasser. Uanset om der er tale om RX-V serien eller RX-A serien, så følger de da nogenlunde samme design.
Og egentlig minder de da rimelig meget om Pioneers udseende.


Redigeret af Nagash - 27-Januar-2019 kl. 21:01
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Grimme? De ser sgu kønnere ud end de fleste, hvis du spørger mig. Men synes nu også de ligner hindanden i alle deres priklasser. Uanset om der er tale om RX-V serien eller RX-A serien, så følger de da nogenlunde samme design.
Og egentlig minder de da rimelig meget om Pioneers udseende.

Men hvad er din prisklasse da? For det har du jo ikke nævnt noget om :)

Det har han da... I allerførste indlæg - omkring de 4.000 Kr., står der.Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 21:02
Jeg er blind. Sorry :D
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg er blind. Sorry :D

Der kan man bare se!LOL

Men han skal nok ikke vælge Onkyo? Endnu mere: LOL
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2019 kl. 21:21
Denne er ikke til at komme udenom, når den er på tilbud, og ligger lige til højrebenet:


Du skal nok være hurtig, da prisen sikkert stiger med en tusse efter midnat!


Redigeret af Supergris - 27-Januar-2019 kl. 21:24
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Hr. Dam Hr. Dam skrev:

Yamaha i min prisklasse er desværre for grimme siger konen...

Den kan jo gemmes væk. kan da godt forstå man ikke gider have sådan en kasse stående fremme.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2019 kl. 10:37
Det var da synd at gemme konen helt væk. Hun kan vel bare gå ud i køkkenet?
;-)


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu