recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Companion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony Companion

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony Companion
    Sendt: 11-April-2021 kl. 13:09
tak for hjælpen - nu virker det
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2021 kl. 12:56
Du skal selv ind og tilføje text-tv knappen..

Det letteste er nok, hvis du anvender din gamle fjernbetjening, og så kopier signalet via hubben, og derefter tildeler det en af de knapper som er ledige, eller som har en funktion som du ved, at du ikke kommer til at bruge..

Personligt har jeg tekst-tv i nederste højre hjørne på den knap som er der..

Så ind i manusl/hjælp, og så find ud af hvordan du omkoder knapperne (du kan være heldig at du ikke behøves at skulle anvende din rigtige fjernbetjening, fordi signalet allerede findes, du bare skal tilføje.. Men ellers må man bruge hubben til at opfange signalet fra den gamle fjernbetjening..


Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2021 kl. 08:49
ved godt det er en ældre tråd, men har lige købt denne 

HARMONY COMPANION

Og har sat den til min Yousee box og det virker fint, men jeg kan ikke finde ud af at få text tv frem så jeg kan sætte undertekster på dr og TV2.

Nogen der har et forslag.?
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2019 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Og så har de ikke fået Ikea Trådfri med endnu Cry

Ja det er simpelthen ufatteligt, at det ikke er sket endnu!!!
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 20:34
Har slået cec fra på alle devices.

Nu giver jeg det et forsøg når jeg får den nuye skærm, så bliver humax boxen nemlig skrottet. 
I hvertfald i første omgang :) 

Tak for alle jeres fine inputs :)

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 20:30
Jeg kommer lige i tanke om, at jeg også havde en del problemer
Der er et problem med Yousee 4000 boxen CEC eller hvad det nu hedder (kendt problem).
Du kan enten slå CEC fra på alle dine enheder eller også købe en Lindy CEC Less adapter.

https://www.av-connection.dk/?PNo=LDY41232
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 20:10
Ok jeg skal prøve at forklare.

Rigtigt nok har jeg tilføjet lg humax og pioneer.
tænder dem en af gangen : ingen problemer. 
Når jeg eksempelvis har tændt lg, tænder jeg pioneer og derefter humax. Lige der går det galt. 
Er det forståeligt? Ellers må jeg prøve at forklare igen.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 20:04
Du har kombinere de tre devices sammen?????
Nej det giver ikke rigtigt mening.
Du skal tilføje lg og så Humax og så Pioneer, ikke noget med at kombinere.

Når du har gjort det, så har du de tre devices liggende under devices.
Så kan du f.eks. teste Humax devicen ved at åbne den device (på app'en), og teste de forskellige knapper /funktioner.

Når du har alle tre device oppe og køre, så kan du gå trinnet videre og begynde at lave aktiviteter.
Mvh Jesper
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 19:53
Jeg har nu prøvet at slette alt på hubben og er startet helt forfra. 
Har tilført 
LG
Humax
Pioneer

Uden at lave aktivitet har jeg prøvet at kombinere de tre devices sammen, men hver for sis (hvis det giver mening)

Lg og pioneer sammen; ingen problemer det hele styres fint (dog hver for sig) 
Ligeså snart Humax kommer på virker pioneer ikke (ret godt) Eller rettere, ingen knapper virker.

Det lader til at humax er den der laver rod i det.

Enten er jeg en skovl til det her(hvilket jeg nu ikke mener jeg er)
Eller også må jeg have en der er bedre til at hjælpe.
Nu gider jeg ikke rode mere med det i denne omgang, venter til mit nye tv kommer ind af af døren så jeg kan skrotte boxen fra humax. 

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 18:02
Glem alt om aktiviteter indtil du har fået alle dine devices til at virke.

IR lyset fra hub'en eller fra ir blaster skal kunne nå frem til ir-modtageren på dine devices.
Der sidder en del IR dioder i hub'en, som gør at den lyser hele vejen rundt, men ir-lyset kan jo ikke smutte rundt om hjørner, så der hvor du har placeret hub'en, der vil lyset sikkert ikke kunne nå ned til din receiver, med mindre der er en væk som kan reflektere lyset.
Du har så placeret ir-blasteren nede ved receiveren, men du skal sørge for at ir-blasteren lyser i retning af receiverens ir-modtager.

Du kan bruge tricket med din telefons kamera, hvis du er i tvivl om hvilken retning ir-lyset lyser.
Mvh Jesper
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 17:33
Nej det har jeg ikke prøvet, og det er der heller ikke plads til som det ser ud nu. 
Har ikke rigtig mulighed for at flytte reciever.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 17:22
Har du prøvet at flytte, så ir blaster står direkte foran receiver? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu