recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Companion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony Companion

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:15
jeps Det hele tænder fint

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:34
Har du prøvet at bruge App på din mobil og så skrue op/ned via knapperne på siden af mobilen, dem du bruger til lyd på mobilen?
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

https://imgur.com/j2DRYZU

Har taget et par billeder af mit setup. Hvis jeg har gjort noget galt så hjælp mig lige :)

Men du mangler vel netop at sætte de små blaster kabler i der sender IR fra hub'en?

Ikke helt til at se på billederne.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har du prøvet at bruge App på din mobil og så skrue op/ned via knapperne på siden af mobilen, dem du bruger til lyd på mobilen?
Ingen held med det.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

https://imgur.com/j2DRYZU

Har taget et par billeder af mit setup. Hvis jeg har gjort noget galt så hjælp mig lige :)

Men du mangler vel netop at sætte de små blaster kabler i der sender IR fra hub'en?

Ikke helt til at se på billederne.
Der fulgte en blaster med som jeg har sat til. Den sidder lige ved siden af reciever. Kan godt se at den er svær at se
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:53
Men efter som du kan få receiver til at tænde/slukke, skifte input osv. Så må den jo motage signalet. 

Er det kun at skrue op og ned der ikke virker?

Check at du har valgt den rigtige model.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 16:06
Ja det er også den konklusion jeg er kommet frem til.

Den kan god skrue op og ned med kun nogen gange. Det er sgu det der er lidt mærkeligt. 
Har prøvet at fixe signalet med den originale fjernbetjening.

Jeg giver sgu snart op og går tilbage til min 1100! Den virkede i det mindste helt fint!

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 17:22
Har du prøvet at flytte, så ir blaster står direkte foran receiver? 
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 17:33
Nej det har jeg ikke prøvet, og det er der heller ikke plads til som det ser ud nu. 
Har ikke rigtig mulighed for at flytte reciever.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 18:02
Glem alt om aktiviteter indtil du har fået alle dine devices til at virke.

IR lyset fra hub'en eller fra ir blaster skal kunne nå frem til ir-modtageren på dine devices.
Der sidder en del IR dioder i hub'en, som gør at den lyser hele vejen rundt, men ir-lyset kan jo ikke smutte rundt om hjørner, så der hvor du har placeret hub'en, der vil lyset sikkert ikke kunne nå ned til din receiver, med mindre der er en væk som kan reflektere lyset.
Du har så placeret ir-blasteren nede ved receiveren, men du skal sørge for at ir-blasteren lyser i retning af receiverens ir-modtager.

Du kan bruge tricket med din telefons kamera, hvis du er i tvivl om hvilken retning ir-lyset lyser.
Mvh Jesper
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 19:53
Jeg har nu prøvet at slette alt på hubben og er startet helt forfra. 
Har tilført 
LG
Humax
Pioneer

Uden at lave aktivitet har jeg prøvet at kombinere de tre devices sammen, men hver for sis (hvis det giver mening)

Lg og pioneer sammen; ingen problemer det hele styres fint (dog hver for sig) 
Ligeså snart Humax kommer på virker pioneer ikke (ret godt) Eller rettere, ingen knapper virker.

Det lader til at humax er den der laver rod i det.

Enten er jeg en skovl til det her(hvilket jeg nu ikke mener jeg er)
Eller også må jeg have en der er bedre til at hjælpe.
Nu gider jeg ikke rode mere med det i denne omgang, venter til mit nye tv kommer ind af af døren så jeg kan skrotte boxen fra humax. 

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 20:04
Du har kombinere de tre devices sammen?????
Nej det giver ikke rigtigt mening.
Du skal tilføje lg og så Humax og så Pioneer, ikke noget med at kombinere.

Når du har gjort det, så har du de tre devices liggende under devices.
Så kan du f.eks. teste Humax devicen ved at åbne den device (på app'en), og teste de forskellige knapper /funktioner.

Når du har alle tre device oppe og køre, så kan du gå trinnet videre og begynde at lave aktiviteter.
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu