recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi/DR TV arkivudsendelser virker igen!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi/DR TV arkivudsendelser virker igen!!!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2019 kl. 09:49
Hvilket smart tv et det?
Jeg er sku imponeret over at mit. Sony tv fra 2014/15 stadig. Har tv 2 play og DR app
Mvh 
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2019 kl. 10:50
Begge er Sony - det nyeste kan stadig (men det er desværre soveværelses-tv, så kun dér det fungerer...)
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2019 kl. 10:56
jeg syntes også det er en bet at der ikke er support mere  :-/ øv, men nu har jeg da fået min chromecast i brug, som jeg købte for måske 4-5 år siden 😂 
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 08:15
Måske er dette tidspunktet til at kraftigt at opfordre DR til at lave en DR app til Android TV?


Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2019 kl. 10:04
Jeg har lige opdateret kodi på min Htpc (Windows) og live tv kanalerne virker.  
Mvh Michael 

Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2019 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Jeg har lige opdateret kodi på min Htpc (Windows) og live tv kanalerne virker.  
Mvh Michael 


det er arkivudsendelserne topic går på. 
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2019 kl. 11:59
Åhh  ja 👍👍.
Jeg troede det hele var nede 

Mvh Michael 
Til top
denmike Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2019 kl. 09:43
Så er det begyndt at virke igen med version 5.0.12. Tak til msj for at tage over!
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 14:51
Ja - sandelig - det er nu muligt at se DR arkivudsendelser på Kodi/DR TV add on igen.

Nogen har gjort noget...

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu