recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: iPad mini 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: iPad mini 4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: iPad mini 4
    Sendt: 01-Februar-2019 kl. 05:26
Hejsa
Jeg søger en, måske to, iPad mini 4, med mindst 32 GB hukommelse. Stand og batteri skal helst være nogenlunde i orden.

Nogen som har sådan en fætter liggende de ikke længere bruger?

Takker på forhånd.
Til top
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 17:52
Slet ikke nogen som vil af med sådan en? Evt kan en IPad Air 2 eller nyere generation alm. IPad (fra 2017 eller 2018) også komme på tale...
Til top
Steen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 18:57
Jeg har en iPad mini 4 Wi-Fi + cellular 64 GB - Guld liggende som jeg ikke bruger mere. Der medfølger originalt Apple smart cover i silikone til front og bagside i lyseblå. Den er i super stand, da den altid har lagt i cover. Frontcoveret er dog lidt slidt. Lader og original emballage følger også med. 

Den befinder sig i Struer. 

Pris 2000,- kr

Kan sendes for købers regning.  

Til top
torleif84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2012
Sted: Tilst, Danmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torleif84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Steen Steen skrev:

Jeg har en iPad mini 4 Wi-Fi + cellular 64 GB - Guld liggende som jeg ikke bruger mere. Der medfølger originalt Apple smart cover i silikone til front og bagside i lyseblå. Den er i super stand, da den altid har lagt i cover. Frontcoveret er dog lidt slidt. Lader og original emballage følger også med. 

Den befinder sig i Struer. 

Pris 2000,- kr

Kan sendes for købers regning.  


Tak for budet - dog nok lige i overkanten ift. hvad jeg vil give for den :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu