recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg af 6 måneders Viaplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af 6 måneders Viaplay

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rfa1982 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2019
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rfa1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Salg af 6 måneders Viaplay
    Sendt: 01-Februar-2019 kl. 21:15
Pris 250kr og sælges til første, som smider dem over mobilepay.

Betingelser:

  • Rabatkoden kan bruges til nye abonnenter og til folk der betaler 99kr om månede. (Kan ikke aktiveres, hvis du i forvejen har brugt en rabatkode og perioden ikke er udløbet)

  • Kan kun benyttes til Viaplay Film & Serier (normalpris 99 kr./md)

  • Efter udløb af den betalingsfri periode overgår du automatisk til betaling til Viaplay 99 kr./md. Ingen binding

 

Du aktiverer din rabatkode via nedenstående link:

Er du ny Viaplay kunde: (Gælder helt nye kunder hos Viaplay samt hvis du tidligere har været kunde hos Viaplay)

  • Du skal oprette en konto hos Viaplay via dette link: https://account.viaplay.dk/redeem
  • Angiv rabatkode og mailadresse du vil benytte til Viaplay. Klik på ‘Fortsæt’
  • Udfyld brugeroplysningerne og klik på ‘Opret konto’
  • Vælg betalingsmetode. Vil ikke blive opkrævet i betalingsfri periode. Vil du ikke fortsætte med tjenesten efter kampagnen, skal du opsige Viaplay.

Er du allerede Viaplay kunde på Film & Serier-pakken:

  • Du kan benytte rabatkoden ved at logge ind på dit Viaplay abonnement via dette link: https://account.viaplay.dk/redeem
  • Udfyld din rabatkode og mailadresse, du er registreret med på dit Viaplay abonnement. Klik på ”Fortsæt”
  • Hvis du var logget ind på Viaplay, er koden dermed registeret på din konto.
  • Er du ikke logget ind skal du logge ind på Viaplay konto. Færdig!
Mvh

Ronni
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2019 kl. 22:43
Hvornår skal den senest indløses? 
Til top
rfa1982 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2019
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rfa1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2019 kl. 22:52
Det ved jeg ikke. 

Har købt koden i dag af en anden, men da jeg tidligere har aktiveret en kode på 12 måneder og den først udløber til Oktober, så kan man ikke aktivere de 6 måneder før det andet er ved at udløbe. Det var den besked, som jeg fik da jeg prøvede at aktivere koden.



Til top
rfa1982 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2019
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rfa1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2019 kl. 23:34
Hvornår skal du bruge det?? 

Jeg skal til Brøndby i morgen og kan godt kigge forbi Rødovre på vejen, så kan vi aktivere det sammen. 
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2019 kl. 18:40
ellers så tager jeg den, bor også på Vestegnen, så vi lige kan aktivere den sammen. 

/Claus
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2019 kl. 18:52
Hvis ikke du kan se hvornår den senest skal indløses springer jeg fra, desværre. 
Til top
rfa1982 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2019
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rfa1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2019 kl. 20:10
Hej Claus

Du er velkommen til at købe, men kan ikke lige præcis sige, hvornår jeg kommer forbi Hedehusene.

Var i Brøndby tidligere i dag, i forbindelse med en fodboldkamp.

Smid mig en privatbesked, så finder vi ud af noget.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 16:20
Fejl

Redigeret af clausols1 - 03-Februar-2019 kl. 16:21
Til top
rfa1982 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2019
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rfa1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 22:20
Varen er solgt.

Beklager Claus, men min kammerat kom dig i forkøbet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu