recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia shield 4k kun 30Hz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia shield 4k kun 30Hz

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2019 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Hmmm.. den der "XOLORspace 23421" har da vist fået et gevaldig prishop - gået fra ca 80 Euro til 200 Euro på forholdsvis kort tid - måske pga stor efterspørgsel ???



Sært.. Den koster stadig kun $80 hos Amazon US. Men kan se der kun er 2 på lager hos Amazon DE. Måske den falder når de får flere hjeme igen?

https://www.amazon.com/XOLORspace-Matrix-switcher-Select-Supports/dp/B07H25VVFV
Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 19:37
Det er ganske rigtigt som i antyder at det var hdmi splitteren og receiveren, som var problemet. Jeg har nu gjort det jeg har taget dem ud og ganske rigtigt sender tv'et lyden til receiveren med et optisk kabel. Jeg har kun stereo så det er fint til mig.
Til top
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 18:24
Jeg har ændret noget på setup og interesseret i få 4k 60hz billede og ukomprimeret lyd, som DTS master audio og dolby. Jeg bruger to højttalere. 

Mine komponenter i setup:
  • Nvidia shield (gammel model)
  • LG oled b6 
  • Oppo bdp-105D
  • Mcintosh c2500

Jeg overvejer at forbinde komponenterne på følgende måde:

Nvidia shield > LG oled b6 > via ARC Oppo bdp-105D >  via analog Mcintosh c2500 > effektforstærker

Såfremt jeg bruger de rette kabler vil jeg så kunne høre Dolby truehd og DTS master audio i 2 kanaler?


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu