recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - waoo internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

waoo internet

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Malermanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Malermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: waoo internet
    Sendt: 03-Februar-2019 kl. 03:35
Hej.

Er der nogen som kan anbefale internet fra Waoo? Det kører på lyslederkabel, men er der ofte driftproblemer eller kører det bare derud af? 

Dbh
Michael
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 05:25
Jeg har netop bestilt deres internet efter 3-4 år hos Yousee. Sidste fredag var jeg uden internet i 9 timer i træk. Aldrig mere Yousee !!! Før det havde jeg Waoo i 3 år uden et eneste udfald...
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 07:42
Jeg har haft Waoo i 7 år.og har kun oplevet nedbrud en gang. Det var fordi kablet blev gravet over. Men var fixet inde for 3 timer
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 08:06
Har kørt med waoo fiber i 5-6 år.  Har kun haft 1-2 nedbrud 
Og en afbrændt strømforsyning til routeren. 

Lækkert og hurtigt.  
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har kørt med waoo fiber i 5-6 år.  Har kun haft 1-2 nedbrud 
Og en afbrændt strømforsyning til routeren. 

Lækkert og hurtigt.  

Hvorfor brændte strømforsyningen så af? Og så var det ene nedbrud vel forårsaget af afbrændingen, vil jeg da tro?Big smile
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 11:10
Jeg har haft Aura Fiber (Waoo) i 3,5 år.
Har ikke haft problemer med det.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har kørt med waoo fiber i 5-6 år.  Har kun haft 1-2 nedbrud 
Og en afbrændt strømforsyning til routeren. 

Lækkert og hurtigt.  

Samme historie her. 5-6 år med fiber og blot en off periode, hvor lige præcis strømforsyningen gik.
Waoo er selv med på at de er svage, så de sendte meget hurtigt en ny.
Til top
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2006
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 12:03
Jeg har haft Waoo fibernet i ca. 6 år. og er glad og tilfreds med det !

Kan ikke husk jeg har haft nogle udfald overhovedet.
Har aldrig kontaktet deres support (af samme grund), så jeg ved ikke hvordan denne fungerer.


Walk slowly; drink lots of water
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af Malermanden Malermanden skrev:

Hej.

Er der nogen som kan anbefale internet fra Waoo? Det kører på lyslederkabel, men er der ofte driftproblemer eller kører det bare derud af? 

Dbh
Michael

Havde YouSee/lokal antenneforening før og det var galt hver måned har haft Waoo siden Nov 2017 og ikke 1 udfald, har 300/300 og får mellem 320-350 Mbps Også på wifi.

Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
hoejfed Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2017
Sted: hjemme
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hoejfed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 14:30
fibia (waoo) 10 år det kører snorelige .
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 23:33
Også klar anbefaling herfra. Undgå dog deres smart wifi produkt - det fungerer ikke tilfredsstillende.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2019 kl. 05:33
Oprindeligt skrevet af zunex zunex skrev:

Også klar anbefaling herfra. Undgå dog deres smart wifi produkt - det fungerer ikke tilfredsstillende.

Tjae det fungere fint her ved mig i en lejlighed 66 mSmile
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu