recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Triangle SN03A aktive højtt. erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Triangle SN03A aktive højtt. erfaringer?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Triangle SN03A aktive højtt. erfaringer?
    Sendt: 03-Februar-2019 kl. 09:54
Hej!

Jeg overvejer at anskaffe et sæt Triangle SN03A aktive højttalere fra HiFifreaks.

Der der mon nogen herinde, der har erfaringer med dette sæt?

Venlig hilsen

Claus

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2019 kl. 02:47
Hvorfor køber du ikke bare et sæt?

De her skulle være rigtig gode https://www.av-connection.dk/?PGr=11001



Redigeret af gasolin - 04-Februar-2019 kl. 02:54
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Hvorfor køber du ikke bare et sæt?

De her skulle være rigtig gode https://www.av-connection.dk/?PGr=11001

Tak for svar, Gasolin.

Og du har ret - jeg køber da bare et sæt.

Ruark-sættet ser lækkert ud men mangler en Rhia forstærker.

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 10:39
Hififreaks har fri fragt og 30 dages returret hvor du for hele beløbet tilbage også selv om der er fri fragt begge veje Wink

De her andre triangle har også indgang til pladespiller 

De her klipsch har også indgang til pladespiller




Redigeret af gasolin - 10-Februar-2019 kl. 11:19
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 12:24
Ideen er netop at have et simpelt setup i sommerhuset - så indbygget forstærker er fint.

Det bliver Triangle SN03a, der ifølge HiFi freaks har den bedste bas af de tre aktive Triangle.

Så må vi "se", hvordan lyden er.



Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 15:37
Hvad med disse?
Jeg er selv rigtig glad for mit Argon Octave 5a, som er en ældre og billigere udgave  af disse.

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 15:39
Hov. Havde lige misset, at du allerede havde besluttet dig.

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Hvad med disse?
Jeg er selv rigtig glad for mit Argon Octave 5a, som er en ældre og billigere udgave  af disse.

Tak for tippet - jeg er netop ude efter personlige erfaringer.

Dem skal jeg da bestemt lige høre hos HiFiKlubben - det er jo noget nemmere end at sende frem og tilbage med hos HiFi Freaks.

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Hvad med disse?
Jeg er selv rigtig glad for mit Argon Octave 5a, som er en ældre og billigere udgave  af disse.


Der ikke nogen tiaa forstærker i de højtaler
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Hvad med disse?
Jeg er selv rigtig glad for mit Argon Octave 5a, som er en ældre og billigere udgave  af disse.

Tak for tippet - jeg er netop ude efter personlige erfaringer.

Dem skal jeg da bestemt lige høre hos HiFiKlubben - det er jo noget nemmere end at sende frem og tilbage med hos HiFi Freaks.


kan du ikke bruge til så meget.

For det første er der ikke en riaa forstærker i de højtaler.

For det andet så er akustikken helt anderledes i hifiklubben end der hvor du bor og det er ikke sikkert du kan høre det musik på højtalerne som du kan li og med den lydstyrke som du fortrækker.


Redigeret af gasolin - 10-Februar-2019 kl. 15:50
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Hvad med disse?
Jeg er selv rigtig glad for mit Argon Octave 5a, som er en ældre og billigere udgave  af disse.

Tak for tippet - jeg er netop ude efter personlige erfaringer.

Dem skal jeg da bestemt lige høre hos HiFiKlubben - det er jo noget nemmere end at sende frem og tilbage med hos HiFi Freaks.


kan du ikke bruge til så meget.

For det første er der ikke en riaa forstærker i de højtaler.

For det andet så er akustikken helt anderledes i hifiklubben end der hvor du bor og det er ikke sikkert du kan høre det musik på højtalerne som du kan li og med den lydstyrke som du fortrækker.
Nej - den manglende Rhia ser jeg nu - det er lidt søgt at kalde det en pladespiller indgang...

Det er selvfølgelig altid bedst at høre tingene hjemme - men et vist indtryk får man dog og de plejer at være meget fleksible m.h.t. opstilling i butikken og ens eget musikvalg, der jo i dette tilfælde med Bluetooth er meget nemt.


Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 16:14
Man kan ikke samligne lyden i hifiklubben med lyden der hjemme.

Der skal man beslutte sig der hjemme, for det er der de skal bruges.

Måske har hifiklubben perfekt akustisk, men det har langt de færreste af dem der køber billige højtalere hos hifiklubben (ihverflad ikke altid så god som i hifiklubben).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu