recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi MI box S uden Amazon Prime
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi MI box S uden Amazon Prime

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xiaomi MI box S uden Amazon Prime
    Sendt: 03-Februar-2019 kl. 13:50
Har købt en MI box S som jeg er godt tilfreds med, men jeg synes ikke jeg kan finde Amazon's Prime streaming tjeneste som jeg har det på Shield'en.

Er der begrænsninger i hvilken platform Prime er på eller er det blot mig der er en klovn til at finde den?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 23:03
Ja, det er Amazon der bestemmer det. Mener Shield er den eneste Android TV boks med Prime. Og den er ikke kommet gennem Play Store, men fulgte med en opdatering til boksen.

Men prøv at kigge på XDA developers forum. Mener de har fundet ud af at rippe den ud fra Shield, så den kan sideloades på alle Android TV bokse og TV.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu