|
Loftsophæng holder ikke positionen |
Besvar |
Forfatter | |
Srytter
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2019 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2019 kl. 18:26 |
Er der nogle der har erfaring med dette ophæng fra Goobay - BeamerFlex? Ophænget giver med min Optoma 143X et "skævt tyngdepunkt", da det ikke skal skrues på projektoren på midten. Det betyder at projektoren efter ophæng ikke holder sin position. Efter jeg skubber den i vandret position, så glider den efterfølgende lige så stille ned i den ene side med et meget skævt billede til følge. Ophænget kan ifølge specs klare 10 kg, og min Optoma er kun 2-3 kg, så dette er ikke årsagen. http://www.avxperten.dk/billeder/lofthaengt-projektor-ophaeng-10kg-hvid-20cm-big.jpg
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligner lidt en kopi af et Vogel ophæng jeg engang havde.
Det havde også lidt problemer da jeg tog det i brug, men der var en skrue der kunne strammes, så det holdt sig i den rette position.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu ved jeg ikke lige hvilken størrelse du skal bruge, men ellers sæt sådan nogle her på.
Hold da op, siden spadser ud med alle links. Men sæt stjerneskiver på ophæng.
Redigeret af JordanDK - 07-Februar-2019 kl. 15:52 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligner lidt mit ophæng. Tag den del af som kan bevæge sig, der sidder en "skrue" som skal spændes. Men ikke alt for hårdt, husk at du skal kunne justere og ophænget skal kunne holde position. Jeg måtte spænde mit ca. en omgang på skruen...
Frank
|
|
Srytter
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2019 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak det blev løst ved at spænde skruen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |