recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd fra lg tv til pioneer vsx
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd fra lg tv til pioneer vsx

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pioneer vsx924 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2019
Sted: Munkebo
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer vsx924 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd fra lg tv til pioneer vsx
    Sendt: 07-Februar-2019 kl. 20:03
hej jeg har lige købt mig en pioneer forstærker vsx 924 7.2. Jeg kan ikke få lyden fra mit tv ned i forstærkeren og det irritere mig lidt jeg har et lg tv 55 t fra 2016 smart vel og mærke jeg har intet tilsluttet andet tv'et for ser kun tv2 play og Netflix osv fra tv'et så er der er klog receiver mand der kan hjælpe jeg er klar over man kan køre optisk men havde nu håbet på man bare kunne ordne det hele igennem et kabel

Redigeret af Pioneer vsx924 - 07-Februar-2019 kl. 20:03
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2019 kl. 20:26
Jeg er ikke så klog, men kan da give et forsøg. Hvordan er det tilsluttet? Din receiver skal nok være tilsluttet HDMI 2 i dit tv. Den plejer at have ARC. Audio return cable.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2019 kl. 22:03
Pioneer vsx924 (sjovt navn du har..)

Hvis du skal have hjælp, bliver du nok nødt til at fortælle hvilket tv du vil slutte forstærkeren til,


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pioneer vsx924 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2019
Sted: Munkebo
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer vsx924 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2019 kl. 22:31
mit tv er et 55 tommer lg smart tv fra 2016. Og min forstærker er en pioneer vsx924 7.2. Men jeg har fået lyd igennem fandt ud af mit HDMI kabel var i stykker. Så nu skal det bare indstilles og så tror jeg sgu det spiller 😐
Til top
Pioneer vsx924 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2019
Sted: Munkebo
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer vsx924 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 18:15
Er der nogen her inde der har tjek på pioneer vsx924 receiver

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu